برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد جامع هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد جامع این شهرستان با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک شعبان و اعیاد این ماه پربرکت، در این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای را توسط ارگان‌های مختلف اجرایی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: برخی از این مراسم‌ها و جشن‌ها از روز گذشته در سطح مساجد و حسینیه‌های شهرستان هندیجان برگزار شده‌اند و تعدادی دیگر از این برنامه‌ها امروز و فردا اجرایی خواهند شد.

فرماندار هندیجان از عملکرد و تعامل بسیار خوبی مسئولان شهری در برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان تقدیر کرد و گفت: همکاری مردم و مسئولان در استقبال از مراسم‌های نیمه شعبان بسیار مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در شهرستان از برنامه‌های ویژه این مناسبت است که فردا شب ساعت ۹ برگزار خواهد شد.

فرج‌الهی با اشاره به مکان برگزاری این مراسم عنوان کرد: این جشن معنوی در مسجد جامع شهرستان و با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی در پایان ماه شعبان و حضور یافتن در مراسم‌های ویژه اعیاد شعبانیه را فرصتی برای استقبال از ماه رمضان دانست و افزود: از همه اقشار شهروندان به‌ویژه جوانان می‌خواهیم زینت‌بخش مراسم‌های شعبانیه باشند.