آقای جلیلی! پاس گل آقای روحانی را شما زحمت کشیدید

خورنا: روزنامه تهران امروز در سرمقاله امروز خود با عنوان «حلال ترین رای!» نوشت:

• رای قالیباف به‌دلیل جریان مدعی اصولگرایی نبود که اتفاقا بیشترین ضربات را از همین دسته خورد. چنانکه گروه‌های سنتی اصولگرا که از نامزد دیگری حمایت کردند. گروه‌های دیگر اصولگرا که نام ایشان را حتی در رده سوم هم نیاوردند. گروه‌های مرجع مختلف دینی هم ایضا. دوستان ائتلاف هم که به پیمان خود وفادار نماندند یا انصراف ندادند یا انصراف خود را به‌دلیل حمایت از ایشان اعلام نکردند. گروه پایداری هم که بیشترین حملات را در گذشته دور و نزدیک به سمت قالیباف نشانه رفته بود. دولت هم که از سال‌ها پیش نذر تخریب قالیباف داشت. اصلاح طلبان هم که آتش توپخانه خود را به‌ویژه در ماه‌های گذشته به روی ایشان متمرکز کرده بودند. تکلیف ضد انقلاب هم که روشن بود؛ صدای آمریکا چندین بار مستند تخریبی علیه او پخش کرد و بی بی سی فارسی و دیگر شبکه‌های فارسی زبان ضد انقلاب هم که چیزی کم نگذاشتند و در تخریب چهره او از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. حالا شما خواننده گرامی که مخاطب این همه تخریب بودید، قاعدتا باید با خودتان بگویید این قالیباف چه کرده که همه به او می‌تازند؟

• رای قالیباف فقط رای به کارنامه موفق مدیریتی او بود، آن هم برای کسانی که تحت تاثیر انتشار تخریب‌های گوناگون قرار نگرفته بودند. قالیباف دست روی زانوی خود گذاشت و بلند شد و حالا سربلند است که بدون حمایت‌های خاص و به رغم تخریب‌های گوناگون، جایگاه دوم را بدست آورد.

• آقای جلیلی شما به قول خودتان و حامیان دوآتشه‌تان به تکلیف‌تان عمل کردید؟ فقط پرسش ما از شما این است که واقعا به تکلیف‌تان عمل کردید که انتخابات ریاست قوه اجرایی را به یک رفراندوم هسته‌ای تبدیل کردید؟! برادر گرامی! گفته بودی که پشت خیمه‌های دشمن هستیم و نباید از این ده ضربه شمشیر عقب بکشیم. اما نگفته بودی که مصداق قرآن سر نیزه در این شباهت سازی چیست؟ حداقل شش سال است که رهبری عناوین سالها را به اولویت اقتصاد و اداره معیشت مردم اختصاص داده اند و فرموده اند که مبارزه با آمریکا یعنی کار کار و کار! بله برادر، قرآن سر نیزه در پشت خیمه‌های دشمن آن بود که فراموش کنیم باید با کارآمدی و همت جهادی سرافکندگی درونی را به سربلندی تبدیل کنیم تا عزت مدارانه مقابل دشمن بایستیم و باید از مدیر ولایی، جهادی با کارنامه و تجربه موفق مدیریتی و کارآمد حمایت کنیم تا بتوانیم آن ده ضربه شمشیر آخر را به هدف بزنیم.

• آقای جلیلی! پاس گل آقای روحانی را شما زحمت کشیدید. برادر عزیز! باید بدانیم که تکلیف همیشه به فعل نیست که برخی اوقات به ترک فعل است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • من ببینیم اسلامی رو که دکتر احمدی به دنیا نشان داد و آنچنان مستکبرین مرعوب شدند و دکتر جلیلی که از همان جنس گفتمان با ظرفیت بیشتر را دارد می خواست افزون کند را چطور مدیریت می کنید و یا شاید کلا اسلام رو بی خیال ... ما رای های خودمون رو از وفا داری به اسلام گرفتیم ولی شما دینتون رو به گیس کمند دخترکان جلوه فروش... البته در این بین افرادی هستند که فریب برداشتن تحریم شدند من میگم این هم دروغ شماست ... اون دنیا رو چی میگی ... خیلی ها گفتن به روحانی رای بدین یا هرکس دیگه که فقط جلیلی رای نیاره این شخص ذوب در ولایته !!! نوش جان رای های که با گناه خریدید ... مولای متقیان می فرمایند : ما ظفر ، من ظفر بالاثم و الغالب بالشر فهو المغلوب ... پیروزی با شر و گناه نمیشود این ظفر ها دقیقا عین باخت شماست ... باخت آخرت باز هم نوش جان
  • دلباخته ولایت عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد مردم خود شان با دست خودشان خود را به بدبختی کشیدند
  • دلباخته ولایت انشاالله دشمنان خودشان باعث رسواییشان خواهند شدو لازم نیست کسی مثل احمدی نژاد آنان را رسوا کند چرا که خودشان رسوای عالم خواهند شد