باغملکی‌ها حماسه ساز شدند

خورنا: مردم باغملک همگام با ملت قهرمان ایران، امروز به پای صندوق‌های رای رفتند تا یک بار دیگر در تاریخ پرافتخار خود بدرخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، مردم دیار سرسبز باغملک با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار زدند و بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

اهالی ولایت مدار باغملک و شهرهای قلعه تل، می‌داود و صیدون پای به پای ملت ایران از صبح امروز به پای صندوق‌های رای رفتند و با حضور بی‌نظیر در انتخابات شرکت کردند.

حضور بی‌نظیر در پای صندوق‌های رای

یکی از جوانان باغملکی که خود را حسین نعمت اللهی معرفی می‌کند در مورد حضور پرشور همشهری‌هایش در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: این حضور مردم واقعا سابقه نداشت به طوری که در برخی شعبه‌ها، مردم تا ساعات طولانی برای شرکت در انتخابات در صف می‌ایستادند.

مسجد جامع باغملک نیز امروز شاهد حضور بی‌نظیر مردم این دیار ولایت مدار در پای صندوق‌های رای بود و یکی از پر ازدحام‌ترین شعب اخذ رای محسوب می‌شد.

صف‌های طولانی

سید غلامرضا جعفری بخشدار مرکزی باغملک نیز در مورد حضور مردم گفت: باغملکی‌ها امروز در ۱۲۳ شعبه اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

با اینکه ساعات رای گیری به پایان رسیده ولی مردم باغملک همچنان در صف‌های طولانی ایستاده‌اند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

حضور پرشور خانواده شهدا

خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهید اسحاق صابری‌نژاد، خانواده شهید مسلم خرم روز، خانواده سردار شهید صحنعلی تاراس، خانواده شهید حجت الله رحیمی، خانواده شهید غلامرضا رضایی، خانواده شهید مرتضی حشمان، خانواده سردار شهید علی نوری ممبینی و خانواده شهید جعفر نیز پا به پای دیگر اقشار مختلف مردم در انتخابات ۲۴ خرداد شرکت کردند.

حضور مردم قلعه تل و ابوالعباس در انتخابات

اهالی شهر باستانی قلعه تل از توابع شهرستان باغملک نیز با حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات شرکت کردند تا با رای خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

از منطقه ابوالعباس باغملک نیز خبر می‌رسد که حضور مردم مانند همیشه پرشور و دشمن شکن بود و بار دیگر اهالی این دیار شهیدپرور با آرمان‌های امام بیعت کردند.

صحنه‌هایی به یاد ماندنی

شهر صیدون نیز که اخیرا میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود نیز امروز صحنه‌هایی به یاد ماندنی از حضور مردمانش در تاریخ ثبت کرد.

اهالی ولایت مدار بخش می‌داود باغملک نیز که زادگاه سردار شهید علی نوری ممبینی است نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام در انتخابات شرکت کردند.