بهبهانی‌ها ۲۴ خردادی از جنس حماسه خلق کردند

خورنا: امروز را می‌توان جزو بزرگترین روزهای سیاسی کشور دانست، روزی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دوباره از جنس حضور رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، امروز شور انتخاباتی مردم و گرمای تنور انتخابات در بهبهان نیز به حد اعلای خود رسیده است.

به همین جهت با برخی از مردم در این رابطه گفت‌وگویی انجام داده‌ایم.

یکی از شهروندان حاضر در صف طویل در بیان علت حضور خود چنین اظهار کرد: آمده‌ام تا در راه رشد و تعالی شهر و کشور سهیم باشم.

حسین بهرامی ۲۷ ساله تصریح کرد: باید با تعهد و احساس مسئولیت رای داد تا فرد اصلح بتواند بر کرسی شورا و ریاست جمهوری تکیه زند.

این شهروندان بهبهانی افزود: در غیر این صورت مشکلات جامعه حل نخواهد شد.

شهروند دیگری از شهر منصوریه (توابع شهرستان بهبهان) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که منصوریه تازه به شهر تبدیل شده است شورا را بسیار مهم در پییشرفت آن می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: تبلور حماسه سیاسی حضور در انتخابات ۲۴ خرداد است که مردم این شهرستان به خوبی آن را به جا آورده‌اند.

فرمانده سپاه بهبهان در ادامه از استقرار سه ایست بازرسی و دو گشت عملیاتی برای امنیت انتخابات در این شهرستان خبر داد.

محمدطلا مظلومی لحظاتی با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در این شهرستان اظهار کرد: برقراری امنیت ۷۶ صندوق از ۱۳۷ صندوق اخذ رای بر عهده سپاه است.

وی از مردم خواست تا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حظور حداکثری لبیک گفته تا مردم بهبهان نیز در خلق این حماسه بزرگ سهیم باشند، افزود: سپاه پاسداران با سه ایست بازرسی در ورودی‌های شهر و همچنین دو گشت عملیاتی در سطح شهر امنیت انتخابات را در این برهه زمانی حساس تامین می‌کند.

فرماندار سپاه بهبهان تصریح کرد: علاوه بر نیروهای انتظامی ناجا و بسیج، نیروهای قرارگاه تیپ تکاور امام حسن، امنیت شهرهای تابعه شهرستان بهبهان و همچنین شهرستان ماهشهر را تامین می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: برای توجیه مردم در مورد حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، ۲۰۰ جلسه انتخاباتی با حمایت سپاه بهبهان تشکیل شده است.

فرماندار بهبهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: فرآیند انتخابات از اول انقلاب تا به حال آزاد بوده و هیچ کشوری همانند ایران وجود ندارد که از بطن مردم کاندیدا برگزیند و خود مردم رای دهند و بر روند انتخابات نیز نظارت کامل داشته باشند.

فرهاد باذلی محبوب تصریح کرد: نکته جالب در همه شهرهای استان این است که انتخابات ریاست جمهوری موجب غفلت مردم از انتخابات شوراها نشده و این دو امر با هم و در یک فاصله زمانی به خوبی و به بهترین شکل برگزار شده است.

وی در پایان عنوان کرد: موضوع انتخابات دغدغه مقام معظم رهبری است و دشمن روی آن تمرکز کرده است پس ما با تکلیفی که داریم باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، با توجه به اینکه در ساعات بعد از ظهر قرار داریم و هوای خوزستان رفته رفته رو به خنکی می‌رود صفوف انتخاباتی در شهرهای خوزستان از جمله بهبهان رو به افزایش است.