اهوازی‌ها: تا آخر در صحنه می‌مانیم

خورنا: اهوازی‌ها بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات، وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) را به اثبات رساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز همگام با ایرانی‌های مقیم سراسر دنیا برای انتخاب هفتمین رئیس جمهور و اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ساعات نخستین امروز با حضور در پای صندوق‌های رای، در انتخابات شرکت کردند.

در تمامی شعبه‌های اخذ رای شور و نشاط خوبی برپاست و مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد و روستایی و شهری در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا در انتخابات شرکت کنند.

*از انقلاب پشتیبانی می‌کنیم

سید محمد امامزاده که از جوانان ساکن منطقه گلستان اهواز است و برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند هدف خود را از رای دادن اینگونه بیان می‌کند: برای اینکه به دشمنان بگویم همیشه در صحنه هستیم و از انقلاب پشتیبانی می‌کنیم امروز آمده‌ام و رای خود را به صندوق انداخته‌ام.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند ولی کور خواندند زیرا ما همیشه از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و با آنان مبارزه کنیم به قول امام گفته‌اند که ملت ایران باید همیشه در صحنه باشند ما هم همیشه در صحنه هستیم و باقی خواهیم ماند.

*برای دفاع از اسلام رای می‌دهیم

زهرا موسویان از ساکنان محله آخر آسفالت اهواز نیز با بیان اینکه ما تکلیف داریم در انتخابات شرکت کنیم گفت: امروز همه برای انجام تکلیف آمده‌ایم زیرا آینده کشور برایمان مهم است و دوست داریم ایران هر روز آباد‌تر شود.

وی افزود: ما نسبت به کشور خود تعهدی داریم و به امید خدا همیشه به این تعهد عمل می‌کنیم، ما برای پیشرفت ایران و دفاع از اسلام رای می‌دهیم و تکلیفی را که رهبر عزیزمان از ما خواسته‌اند را انجام خواهیم داد.

*سرنوشت کشور برایمان مهم است

به شعبه ۱۳۸ مسجد آیت الله شفیعی واقع در میدان شهدا می‌رویم اکثر کسانی که در این شعبه برای رای دادن حاضر شده‌اند جوانان نسل سومی هستند.

با حسین عرفانی مهر رییس شعبه گفت‌و‌گوی کوتاهی انجام می‌دهیم. وی با بیان اینکه رای گیری از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است افزود: هر ایرانی از نظر شرعی وظیفه خود می‌داند که رای دهد زیرا سرنوشت کشور برایش مهم است.

وی افزود: استقبال مردم از اول صبح رای گیری شروع شده خوب بوده به طوری که موقعی در ساعت ۸ صبح درب شعبه را گشودیم چند نفر منتظر بودند که رای گیری آغاز شود و در انتخابات شرکت کنند.

*رای دادن یعنی انجام تکلیف

علی آب‌شناس جوان ۳۱ ساله اهوازی گفت: کسی که ایرانی باشد و در ایران به دنیا آمده وظیفه‌اش است که در انتخابات شرکت کند و من هم بر اساس این وظیفه در انتخابات شرکت کرده‌ام.

وی افزود: رای می‌دهم چون یک ایرانی‌ام و حس می‌کنم که رای دادن من یک نوع حمایت و تایید کشور است، امروز آمده‌ام این حمایت و دهم.

*انجام وظیفه شرعی

حسن نظری ۲۵ ساکن استان لرستان که در اهواز کار نماکاری ساختمان انجام می‌دهد نیز اظهار داشت: امروز آمده‌ام که رای بدهم چون وظیفه ما است که در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: مانند همه ملت ایران وظیفه شرعی من هم هست که در انتخابات شرکت کنم زیرا سرنوشت کشورم برایم مهم است به همین خاطر آمده‌ام تا رای بدهم.

*تعیین سرنوشت کشور

امیر باقری که خود را ۲۹ ساله و ساکن منطقه کیانپارس اهواز معرفی می‌کند نیز می‌گوید: به خاطر اینکه با رایم سرنوشت کشورم را خودم تعیین کنم در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی با بیان ضرب المثل ایرانی که می‌گوید: «قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود» ادامه داد: اگر من رای بدهم دوستم رای دهد مطمئنا آن کسی ما می‌خواهیم انتخاب خواهد شد و رئیس جمهور می‌شود.

*افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران

علی رضا خرمی ۲۲ ساله مسئول رایانه شعبه ۳۹۶ سیار که کار تطبیق مشخصات رای دهنده‌ها را بر عهده دارد نیز گفت: سیستم طوری طراحی شده است که اگر کسی در هر نقطه کشور بخواهد از یکبار بیشتر رای دهد جلویش گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به مشاهدات عینی ما در پای صندوق‌های مردم در این دوره نیز پرشور شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند.