کمبود تعرفه در شادگان جبران شد

خورنا: فرماندار شادگان گفت: با اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌ روی رای‌دهندگان وجود ندارد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: امروز چشم دشمنان نظام به حضور کمرنگ مردم دوخته شده بود، اما انبوه جمعیت در ساعات نخستین رای‌گیری نشان داد که مردم ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پشتیبان رهبری و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حساسیت این دوره نیز با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهایی که دشمنان بر ما کشور وارد می‌کنند، از دیگر عوامل تفاوت این دوره با دوره‌های قبل است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این شهرستان نیز مردم پا به پای مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار زیاد مردم شهر و روستاهای شهرستان انتخابات شادگان را با کمبود تعرفه مواجه کرد، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌روی رای دهندگان وجود ندارد.

سنواتی تصریح کرد: این دوره از انتخابات چه در داخل به لحاظ وضعیت اقتصادی و چه در خارج از کشور به این دلیل که چشمان زیادی به انتخابات ما دوخته شده، بسیار مهم است.

وی در پایان از شهروندان و رای‌دهندگان خواست رای خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و هر چه سریع‌تر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.