فرماندار شوش: کمبود تعرفه‌ نداریم

خورنا: فرماندار شوش گفت: تمهیدات لازم برای کمبود تعرفه‌های رای در این شهرستان دیده شده است و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: شرکت همه جانبه همه آحاد مردم در انتخابات در کمرنگ کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بسیار موثر است و این مهم جز با تعامل مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از ساعات آغاز رای گیری مردم این شهرستان در صف‌های طویل اخذ رای در انتظار تعیین سرنوشت خود هستند، افزود: کار رأی گیری از واجدین شرایط شرکت در انتخابات از ساعت هشت صبح امروز در ۲۲۶ شعبه اخذ رای آغاز شده است.

فرماندار شوش، واجدین شرکت در انتخابات در این شهرستان را ۱۵۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای کمبود تعرفه‌ها در شهر و روستاهای این شهرستان دیده شده است و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مجموع شعب اخذ رأی برای انتخابات ۵۵ شعبه شهری و ۱۷۱ شعبه روستایی است، ادامه داد: از مردم می خواهیم در برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور مسئولان و ناظران بر انتخابات شهرستان را هر چه بیشتر همراهی کنند.

سعیدی‌نیا در پایان با بیان اینکه مردم مهم‌ترین عامل در پیروزی علیه اقدامات شوم دشمنان هستند، اظهار کرد: امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر جواب دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب دادند.