اهوازی‌ها حماسه آفریدند / حضور عشایر با لباس محلی در صفوف رای

خورنا: با گذشت شش ساعت از آغاز رای‌گیری صفوف رای در سطح شهر اهواز طولانی است، حضور عشایر غیور عرب و لر با لباس محلی جلوه دیگری به حماسه حضور مردم وظیفه‌شناس داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شش ساعت از آغاز زمان انتخابات و خلق حماسه سیاسی گذشته است و جمعیت زیادی از زنان و مردان در صفوف طولانی رای در انتظار رسیدن نوبت رای دادن خود هستند.

مردم همیشه در صحنه اهواز بار دیگر حضور پرشور خود را نشان داده‌اند و گزارش‌ها از شعبه مسجد الغدیرحاکی از آن است که بیش از ۴۰۰ نفر در صف‌ها ایستاده‌اند.

در مسجد امام جعفر صادق تعداد بیش از ۲۰۰ نفر در گرمای ظهر زیر آفتاب سوزان ایستاده‌اند تا بتوانند به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گویند تا دشمنان بدانند که ملت بصیر ایران همیشه در صحنه هستند.

در بین صفوف ورزشکارانی با لباس‌های ورزشی دیده می‌شوند که می‌خواهند حضور خود را علاوه بر صحنه‌های ورزشی در حوزه سیاست نیز نشان دهند.

در شعب انتخاباتی اهواز اقوام مختلف لر و عرب با لباس‌های محلی برای رای دادن حاضر شده‌اند تا نشان دهند که ملت ایران همدل و متحد هستند و قاطعانه پشت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امنیت بر شعب اخذ رای حاکم است و ناظران با تمام توان خود شعب را رصد می‌کنند و خبرنگاران رسانه‌ها مشغول تهیه گزارش از مردم و مسئولان هستند.