اختصاص ۳۲ شعبه اخذ رای به شهرستان هفتکل

خورنا: فرماندار هفتکل گفت: ۳۲ شعبه اخذ رای برای شهرستان هفتکل در روز ۲۴ خرداد ماه اختصاص یافته است.

بهزاد صالح بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شرایط برگزاری یک انتخابات پرشور در شهرستان هفتکل آماده است و تمام نیروی خود را برای تداعی فرمایش رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه سیاسی به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در هفتکل تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه فراهم شده است اذعان داشت: جمع شعب اخذ رای در این شهرستان ۳۲ شعبه است و در حدود ۳۴۰ نفر وظایف اجرایی، نظارت و بازرسی را برعهده دارند.

فرماندار هفتکل ادامه داد: تمام دست اندرکاران اجرای انتخابات با آمادگی کامل تمرینات آخر را برای بهتر و روان برگزار شدن انتخابات پشت سر می‌گذارند و با تدبیر مسئولان شهرستان و بصیرت مردم تا الان هیچ تخلفی گزارش نشده است.

وی در رابطه با تخلفات تبلیغاتی نامزدهای شورا گفت: متاسفانه نامزدهای شورا‌ها با نصب پوستر بر روی دیوار‌ها باعث شدند تا شهر چهره زشتی به خود بگیرد به گونه‌ای که حتی ادارات دولتی هم نسبت به این مسئله که پوستر‌ها بر روی دیوارهای اماکن ان‌ها هم نصب می‌شوند شدیداً اعتراض داشتند.

صالح بیگی افزود: برای متخلفان تذکرات و اخطارهای کتبی را فرستادیم که در صورت عدم توجه کاندیدا‌ها، از بازرسی شهرستان به استان ابلاغ و با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شریف و ولایتمدار خوزستان می‌خواهم که با حضور خود پای صندوق‌های رای بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ثابت کنند و نشان دهند که پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنند.