تیم فوتبال پتروشیمی ماهشهر به لیگ دسته اول کشور راه یافت

خورنا: تیم فوتبال جوانان پتروشیمی بندرامام(ماهشهر) با حمایت مدیریت باشگاه و تلاش بازیکنان و کادر فنی با شکست دادن حریفان خود در لیگ دسته دو جوانان کشور توانست مقتدرانه به لیگ دسته یک  صعود کند تا فوتبال ماهشهر و استان خوزستان سهمیه ای  ارزشمند  را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خورنا، در این دوره از مسابقات تیم هایی از  استانهای خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، لرستان، ایلام و چهارمحال بختیاری حضور داشتند که برخلاف سالهای قبل مسابقات بصورت حذفی و رفت و برگشت برگزار شد تا در نهایت تیمهای پتروشیمی بندرامام ماهشهر و حافظ شیراز به فینال مسابقات راه یابند.

تیم فوتبال جوانان پتروشیمی بندرامام  در بازی رفت که در شیراز برگزار گردید موفق شد با نتیجه مساوی یک بر یک بکار خود پایان دهد تا در بازی برگشت در حضور تماشاگران خود جشن قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول باشگاههای جوانان کشور را بگیرد.

لاجوردی پوشان ماهشهری که تا دقیقه ۹۰ با تک گل حکیم عساکره از میهمان شیرازی خود پیش بودند روی غفلت مدافعان و تیزهوشی مهاجم حریف در دقیقه ۴+۹۰ دروازه اش باز شد تا همه چیز به وقتهای اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه تیم پتروشیمی مزد برتری خود را با گل میلاد موسوی چهره شاخص این دیدار گرفت تا در مجموع دو دیدار رفت و پرگشت با نتیجه سه بر دو به برتری دست یافت تا این تیم ضمن کسب عنوان قهرمانی جواز صعود به لیگ دسته یک جوانان کشور را کسب نماید.

گفتنی است تیم فوتبال جوانان پتروشیمی با کادر و بازیکنان بومی در سایه همدلی و تلاش بازیکنان این عنوان ارزشمند و صعود به لیگ دسته یک جوانان کشور را بدست اورد.

در این تیم میلاد موسوی و محمد مسعودیان دروازه بان با آتیه و خوش استیل از چهرهای تآثیرگذار بودند. شهرام تقی زاده سرپرست و  آقایان عبادی، امیری فر، شیرعلی مربیان این تیم بودند.