پیشرفت ۶۵ درصدی مجتمع آب رسانی شهرک عدالت دزفول

خورنا: رئیس اداره آب روستایی دزفول از پیشرفت ۶۵ درصدی مجتمع آب رسانی در شهرک عدالت خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه به هفت روستای این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

محمدرضا رحیمی‌مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  در دزفول اظهار کرد: پروژه مجتمع آب رسانی شهرک عدالت ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اجرایی شدن این پروژه هفت روستای این شهرستان تامین آب می‌شود و به این دلیل اهمیت اجرای این پروژه بسیار زیاد است.

رحیمی‌مهر خاطر نشان کرد: پروژه شهرک عدالت شامل هفت روستا است که عملیات اجرایی آن از دو سال پیش شروع و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در بیان روستاهایی که از طریق این پروژه آب رسانی خواهند شد گفت: شهرک عدالت، بنوت بالا، بنوت پایین، سیف آباد، سید عنایت، روستای شهید کریمی و قلعه سردار هفت روستایی هستند که در بخش مرکزی توسط این مجتمع آبرسانی خواهند شد.

رئیس اداره آب روستایی دزفول تصریح کرد: فرسودگی زیاد و بالای ۲۵ ساله بودن شبکه ها باعث شده تا دراین راستا برای جلوگیری از بحران در چند سال آینده در این مناطق این پروژه تصویب و اجرا شود.

رحیمی‌مهر درباره اعتبار تخصیص یافته برای ادامه اجرای این پروژه افزود: اعتبار امسال برای ادامه کار اجرای این پروژه یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در بیان یکی از چشمگیرترین کار در پروژه مجتمع آب رسانی شهرک عدالت خاطر نشان کرد: مخزن بتنی ذخیره آب ۳ هزار متر مکعبی در شهرک عدالت احداث و اجرا شده که در نوع خود چشم‌گیر است.

رئیس اداره آب روستایی دزفول در ادامه کارهای اجرا شده دراین مجتمع بیان کرد: احداث سه حلقه چاه عمیق، احداث حوزه روستای برای تامین آب شرب روستای عدالت، تملک و محصول کردن زمین، احداث ساختمان موتور خانه، اتاقک کلر زنی، احداث ساختمان اداری و سرایداری از جمله کارهایی اجرا شده دراین مجتمع آبرسانی است.