حسن روحانی: اگر کسی می‌خواهد تحریم ادامه پیدا کند، به من رای ندهد

خورنا: حسن روحانی گفت: انتظار دارم ۲۴ خرداد کسی با صندوق قهر نکند تا فرد اصلح و مدیر لایق، مدیریت اجرایی کشور را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن روحانی در مسجد جامع نوشهر در جمع مردم و هواداران خود با بیان اینکه باید کاری کنیم که اخلاق در کشور حاکم شود، اظهار کرد: اگر بار مسوولیت اجرایی کشور را مردم به من بسپارند، به آنهایی که ۸ سال به من تهمت زدند، تهمت نمی‌زنم و به آنهایی که به بزرگان کشور توهین کردند، توهین نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهم کاری کنم که در کشور ما توهین نباشد، تصریح کرد: می‌خواهم کاری کنم همه سلام، و آشتی و محبت باشد نه دروغ و فحاشی.

وی افزود: ما نیاز داریم جوانان ما از بیکاری نجات پیدا کنند و شغل شایسته با مزد بایسته داشته باشند.

روحانی در جواب فریادهای مردی که می‌گفت که روحانی دوستت داریم، گفت: اگر شما به من محبت داری، من به شما عشق می‌ورزم و عهد بین من و شما قانون اساسی است.

حسن روحانی با بیان اینکه تمام تلاش و کوشش من این خواهد بود که مردم از فشار تحریم‌ها نجات پیدا کنند، افزود: اگر کسی می‌خواهد تحریم ادامه پیدا کند، اخلاق در جامعه پیاده نشود، آزادی مسوولانه اسلامی طبق قانون اساسی در کشور نباشد به من رای ندهد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خیابان و دانشگاه کشور باید مکان امنی برای جوانان باشد، خاطرنشان کرد:‌زنان و دختران ما نباید تحت فشار امنیتی باشند.

روحانی با بیان اینکه همه دست به دست هم می‌دهیم و کاری می‌کنیم که آزادی پیروز شود، افزود: بیایید کاری کنیم که افراط و خودسری در این کشور پایان یابد و کاری کنیم اختلاف و چنددستگی پایان پذیرد.

حسن روحانی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، دولت اتحاد، انسجام، برادری و برابری خواهد بود، افزود: من انتظار دارم ۲۴ خرداد، کسی با صندوق قهر نکند چون در این صورت فرد اصلح و مدیر لایق مدیریت اجرایی کشور را بر عهده خواهد گرفت.