تامین آب حیات در ۱۲ روستا در حاشیه گرگر شوشتر

خورنا: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر از تامین آب حیات در ۱۲ روستا در شوشتر خبر داد و گفت: آب حیات در ۱۲ روستا حاشیه رودخانه گرگر این شهرستان تامین شده است.

سیاوش مددی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای ساماندهی استفاده کننده آب حیات روستائیان ۱۲ روستا در حاشیه رودخانه گرگر تامین آب شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر تصریح کرد: پروژه تامین آب روستای شطیط در فاز اول حاشیه رودخانه گرگر تا کنون ۱۲ روستا را تامین آب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: آب حیات تعداد زیادی از از روستاهای این شهرستان تامین و ساماندهی شده و فقط تعداد کمی از روستاها تامین آب نشده‌اند.

مددی با اشاره به پروژه روستای شطیط افزود: برای پروژه تامین آب حیات دیلم و تمام روستاهای شعیبیه در فاز اول حاشیه رودخانه گرگر در ۱۲ روستا تامین آب شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر تصریح کرد: هشت روستای دیگر در شهرک مدرس وجود دارد که ۹۰ درصد پروژه برای تامین آب این روستاها تکمیل شده است.

مددی با اشاره به اجرا تامین آب هشت روستای مدرس افزود: ۱۰ درصد از این پروژه تامین آب روستاها باقی مانده که امسال  به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ب و فاضلاب روستایی شوشتر خاطر نشان کرد: فاز سوم در روستای «عرب حسن» بوده و اجرای آن شروع شده  که تامین آب حیات از رودخانه شطیط خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: با تامین اعتبارات تمام روستاهایی که مشکل کیفیت آب و یا بدون آب هستند برطرف شده و از آب حیات بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوشتر خاطر نشان کرد: مسئولان باید اعتبار بیشتر و ویژه ای برای سرعت بخشیدن به پروژه تامین آب حیات روستاهای این شهرستان کنند.