پلمب مدرسه فوتبال فاقد مجوز در شوشتر

خورنا: رئیس هیئت فوتبال شوشتر از پلمب شدن یک مدرسه فوتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: با مدارس فوتبال بدون مجوز به شدت برخورد می‌شود.

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: با پیگیری‌های هیئت فوتبال شوشتر و اداره ورزش و جوانان شوشتر مدرسه فوتبالی که بدون مجوز فعالیت می‌کرد، پلمب شد.

وی افزود: در پی انتشار تبلیغات شروع به کار و جذب نیروی این مدرسه فوتبال در شوشتر، هیئت فوتبال این شهرستان با توجه به این که تاکنون مجوزی با این مشخصات به مدرسه فوتبال داده نشده سریعا پیگیری موضوع را آغاز کرد.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: این مدرسه فوتبال که در تبلیغات منتشر شده خود را به عنوان اولین نماینده رسمی باشگاه پرسپولیس و تنها نماینده این باشگاه در خوزستان معرفی کرده بود با دادن وعده شناسایی معرفی نوجوانان و جوانان مستعد به تیم‌های پایه پرسپولیس در صدد جلب اعتماد مردم این شهرستان بود.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر در خصوص محل فعالیت این مدرسه فوتبال اعلام کرد: با توجه به تبلیغات این مدرسه محل فعالیت خود را زمین فردوسی شماره دو جنب قلعه سلاسل عنوان کرده بود، با توجه به این که این زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان این شهرستان است بعد از هماهنگی که با این اداره انجام شد غیر مجاز بودن فعالیت آن‌ها تایید شد.

وی در رابطه با برخورد با این مدرسه فوتبال ادامه داد: با توجه به این که هیئت فوتبال شوشتر نسبت به برخورد با مدارسی که بدون مجوز فعالیت کنند قاطع است، با آن‌ها  به شدت برخورد می‌شود.

نبی زاده در ادامه گفت: بعد از تایید غیرمجاز بودن این مدرسه فوتبال با هماهنگی هایی که با اداره کل استان و اماکن انجام شد این مدرسه پلمب و از ادامه فعالیت محروم شد.

این مقام مسئول در رابطه با برخورد با مسئولان این مدرسه فوتبال اظهار کرد: در حال حاضر از طرف اداره کل استان و اداره ورزش و جوانان برخورد با مسئولان این جریان از راه حقوقی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هیئت فوتبال شوشتر همواره در تلاش بوده که افرادی را که در زمینه فوتبال به عنوان مربی و یا مؤسس به استان معرفی می‌کند از نظر اخلاقی و فنی مورد تایید باشند تا بتوانیم امانتداران مطمئنی برای مردم این شهرستان باشیم.