محسن رضایی در سوسنگرد: یارانه‌ها را به ۱۱۰ هزار تومان افزایش می‌دهم

خورنا: کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یارانه‌ها را به ۱۱۰ هزار تومان افزایش خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، محسن رضایی در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم سوسنگرد با بیان اینکه بالا بردن ارزش ریال یک پشتوانه بزرگ ملی است، گفت: بازارچه‌های مرزی را گسترش می‌دهم تا با صادرات محصولات، دلار و یورو وارد کشور شود؛ وقتی پول بین‌المللی وارد شود، ارزش ریال سقوط نمی‌کند و ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه سهام عدالت را آزاد می کنم، ادامه داد: به کشاورزان یارانه سبز می‌دهم، یارانه‌ها را به ۱۰۰ و ۱۰ هزار تومان افزایش  و ۲۲ میلیون تومان بابت تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان می‌دهم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در صنعت نفت اولویت استخدام باید با جوانان منطقه باشد تا درآمد داشته باشند.

رضایی با بیان اینکه در مناظرات انتخاباتی یک بداخلاقیاتی شکل گرفت، عنوان کرد: در مناظرات با وجود اینکه که دوبار به من توهین شد، اما دچار بداخلاقی ‌نشدم و حال جواب آنها را می‌دهم.

وی ابراز داشت: من در زندگی سیاسیم هیچگاه به سمت تحجر و غرب‌زدگی نرفته‌ام و بین این دو حرکت کرده‌ام، در زمان امام خمینی(ره) پشت سر بنیانگذار کبیر انقلاب بودم و حال نیز با مقام معظم رهبری حرکت می‌کنم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص کابینه دولت خود نیز بیان داشت: از همه اقوام ایرانی در کابینه‌ام استفاده می‌کنم؛ از تعدادی از اقوام در مناظراتم سخن گفتم و حال از اقوام تالشی، ترکمن، عرب و بختیاری نام می‌برم.

رضایی با بیان اینکه به دنبال جهاد بزرگ اقتصادی هستیم، متذکر شد: خودتان را آماده پیروزی‌های بزرگ کنید، امسال فتح‌المبین و خیبر در صحنه اقتصاد شکل می‌گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: خوزستان آب، زمین، نفت، باد و جوانان باسواد دارد که با آن این سرزمین را به یک بهشت نمونه در کشور و منطقه تبدیل می‌کنیم.