بنرهای تبلیغاتی نماینده و شهردار رامهرمز/ آقایان آیا پول بیت المال است؟

خورنا: هزینه بنرهای تبلیغاتی و تشریفاتی نماینده و شهردار در سطح شهرستان از کجا تامین میشود؟

در سال گذشته و چند ماه اخیر روش های تبلیغاتی آقایان مسئول باکمی رنگ شکیل تر و با کیفیت بیشتری رو به گسترش است. برای مناسبت های مختلف و مسائل مختلف بنرهایی با ابعاد بزرگ در جای جای شهرستان نصب می شود و مثلاً در این بنر نماینده شهرستان آقای بهمئی یک مناسبت را تبریک یا تسلیت عرض می کند.
2
در پی قهرمانی تیم فرهنگ در لیگ برتر استان هر چند برخی منابع از سختی ها و بی پولی های تیم فرهنگ در سال گذشته می گویند لکن بنرهای بزرگی با تبریک نماینده به این تیم برروی فلکه آزادی نصب می شود و هیچ مسئول دیگری نیست که تذکری بدهد.

همچنین در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه(همین روزها) بنرهای بزرگی با عکس شهردار محترم در سطح شهرستان نصب شده است که شهردار را در حال کار کردن با کارگران نشان می دهد.

این بنرها در چندجای کلیدی شهرستان نصب شده است.

3

آقای نماینده و آقای شهردار؛ با احترام تمام؛

مگر حقوق شما چقدر است که هرهفته و هر ماه بنرهای بزرگی از شما و پیام های شما در سطح شهرستان نصب می شود؟؟؟ خیال می کنید مردم از این حرکات نادرست شما خوشحال می شوند؟

والله که مردم از این گونه اقدامات نارحتند.

قیمت هر متر ۶-۷ هزار تومان است که در مجموع هر بنر حدود ۱۰۰ هزارتومان می شود. آیا حقوق ماهانه رسمی شما کفاف این را می دهد یا از پول بیت المال است؟؟

آقایان؛؛ به فکر مشکلات عمرانی و جاده سازی ها و آموزشی و فرهنگی و اجتماعی شهرستان باشید.

آقای شهردار؛؛

به جای این بنرها لطفاً حقوق کارگران بدبخت که چندین ماه عقب افتاده است را بدهید؟؟ آیا خدا و مردم راضی هستند که کارگری که شبانه روز لجن پارو و جارو می کند چندین ماه حقوق نگیرد آن وقت بنرهای شما هر روز و هر هفته شهر را پر کند؟

کجایند نهادهای مثلاً مسئول که به این ها تذکر دهند؟ آیا این از وظایف فرماندار وشورای شهر نیست.