پایان برداشت ۴۵۰۰ هکتار جو در مسجد سلیمان

خورنا: رئیس جهاد کشاورزی مسجد سلیمان از پایان یافتن برداشت از ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت جو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، ناصر حسین‌پور ظهر امروز در بازدید از مزارع جوی این شهرستان اظهار کرد: برداشت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به زیر کشت رفته  جو در این شهرستان به اتمام رسیده است و محصولات نیز از مزارع جمع‌آوری شده‌اند.

وی در مورد سطح زیر کشت جو در مسجد سلیمان گفت: سطح زیر کشت جو این شهرستان ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده که کار برداشت این محصول به پایان رسیده است و مشکل خاصی در این باره وجود نداشته است.

حسین‌پور در بیان عملکرد جو در مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: عملکرد محصول جو در این شهرستان یک تن در هر هکتار بوده است که رقم قابل توجهی نیست.

رئیس جهاد کشاورزی مسجد سلیمان در برداشت گندم مسجد سلیمان گفت: برداشت این محصول رو به اتمام بوده و ۲۱ هزار هکتار از اراضی گندم این شهرستان هنوز برداشت نشده است.سطح زیرکشت کلزا این شهرستان ۵۰۰ هکتار بود که به دلیل خشکسالی آسیب جدی دیده و برداشت این محصول بسیار ناچیز بوده است.

حسین‌پور درمورد کشت های تابستانه  در مسجد سلیمان بیان کرد: ۵۰۰ الی ۶۰۰ هکتار برای کشت‌های تابستانه مانند ذرت و ماش به زیر کشت خواهد رفت.