اولین سخنرانی قنواتی در مسجد مهدیه ماهشهر برگزار شد+تصویر

خورنا: اولین سخنرانی مهندس حاج احمد قنواتی در مسجد مهدیه ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، احمد قنواتی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد مهدیه فاز ۵ ماهشهر در حضور جمعی از نمازگزاران به سخنرانی پرداخت.

DSC_2035

وی در ابتدا پس از معرفی خود، برنامه های خود را در صورت انتخاب شدن از سوی مردم بیان کرد.

قنواتی اصلی ترین برنامه های خود را بر دو محور دانست و بیان داشت: اولین اصل من که پس از انتخاب شدن بر آن تاکید دارم حضور مستمر در بین مردم است و دیگر اصل مهم پیگیری مجدانه جهت به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام و در حال احداث شهر و شهرک ها است.

وی با توجه به تجربه بیش از ۱۰ ساله خود در مسئولیت های مختلف بسیج، بیان داشت: شورای شهر و شهرداری میتوانند با هماهنگی ارگان های امنیتی شهرستان از بسیج حمایت کنند و از نیروهای مخلص بسیج جهت تامین امنیت و ایجاد گشتهای پیشگیری از جرم استفاده کنند.

وی ادمه داد: بسیجی نه حقوق میخواهد و نه مزایا. من سالها بسیجی بوده ام و این مسئله را درک میکنم. بسیجی عاشق خدمت کردن است و اگر ارگانهای شهری جهت تامین نیازهای اولیه مادی و معنوی از آنها حمایت کنند، خواهیم دید که چگونه سطح امنیت در شهر فراتر از حد نرمال میرود.

وی در خصوص مسائل فرهنگی بیان داشت: ما باید از ظرفیت مساجد استفاده حداکثری کنیم و آنها را با کمک های فرهنگی شهرداری به فرهنگسراهای مجهز تبدیل کنیم و با کمک فنی و حرفه ای در آنها کلاس های آموزشی معتبر برگزار کنیم.

پس از پایان گفتگوی قنواتی با مردم، وی از حاضرین خواست تا سوالات خود را بپرسند و پس از آن گفتگوی دو طرفه ای بین حاضرین و مهندس قنواتی به وجود آمد و برخی حاضران از وی به عنوان جوانی مذهبی و مسجدی یاد کردند و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی کردند.