۱۸ خرداد خوزستان میزبان محسن رضایی است

خورنا: رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان گفت: این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز ۱۸ خردادماه به اهواز سفر می‌کند و با مردم خوزستان دیدار خواهد کرد.

سهراب کیانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: محسن رضایی در ۲۰ دی‌ماه ۹۱ خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند و برنامه اقتصادی خود را برای متحول ساختن ایران به ایشان ارائه دادند و از رهبر اجازه سفرهای استانی را گرفتند، رضایی تنها کاندیدایی بود که مقام معظم رهبری در آن تاریخ به وی اجازه سفرهای استانی را دادند.

وی ادامه داد: سفرهای استانی محسن رضایی از اول بهمن‌ماه آغاز شد و در طول این سفر‌ها با ۸۵۰ هزار نفر از آحاد مختلف جامعه دیدار سینه به سینه داشتند و از ۳۰۰ شهر دیدن کردند.

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان با بیان اینکه تقاضاهای مکرری برای ادامه سفرهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، اذعان داشت: وی در ۱۸ خردادماه در بعدازظهر به اهواز می‌آید و یک همایش ۱۰۰ هزار نفری در مجتمع ورزشی ۱۳ آبان دارند و بعد از آن با شیوخ عرب در ملاثانی ملاقات می‌کنند.

کیانپور از دیدار محسن رضایی با روحانیون طراز اول استان خبر داد و گفت: صحبت‌های این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری حول دو محور استانی و کشوری است.

وی اضافه کرد: صحبت‌های استانی حول محور ریزگرد‌ها است که جند سالی است خوزستان و استان‌های غربی را درگیر کرده است که با یک طراحی این مشکل مرتفع می‌شود.

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان به برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی اشاره کرد و اظهار کرد: وی برای ۴۰۵ شهرستان برنامه‌های اقتصادی دارد که این برنامه‌ها در مشورت با ۵۰۰ کار‌شناس اقتصادی طراحی شده است که با توجه به پتانسیل‌های هر شهرستان راه‌هایی برای برون‌رفت از وضعیتی که در آن درگیر هستند، ارائه می‌شود.

کیانپور در پایان عنوان کرد: ستاد مرکزی محسن رضایی برای استقبال از وی در روز ۱۸ خردادماه تدابیر ویژه‌ای دارد و یک تیم قوی و کارآمد آمادگی لازم را برای حراست از کل مجموعه استقبال کننده ۱۰۰ هزار نفری دارند.