حرف شما: وضعیت اسفبار فاضلاب در برخی مناطق اهواز+ تصاویر

خورنا-حرف شما: شهروندی از اهواز طی پیامی از وضعیت اسفبار فاضلاب در برخی مناطق اهواز خبر داده است. متن پیام ارسالی وی به شرح ذیل میباشد:

با سلام. بدینوسیله باطلاع میرساند پروژه فاظلاب واقع در کوی پردیس، میدان احمد محمود و بلوار هدیه از سال ۱۳۹۰ تا کنون ادامه دارد بطوریکه در این مدت تنها راه تردد ساکنین این منطقه (میدان احمد محمود) از اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به کلی مسدود و تنها راهی برای عبور از میان میدان باز شد که آن هم در فصل بارندگی تقریباً غیر قابل تردد میشد.

در حال حاضر بعد از گذشت بیش از یک سال از این موضوع تقریباً هیچ نشانی از میدان احمد محمود باقی نمانده و بلوار هدیه حدفاصل خیابانهای هستی ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ عملاً غیر قابل استفاده گردیده است و این در حالیستکه تا این تاریخ (۷/۳/۹۲) مدت ۲ ماه است که هیچ گونه عملیات اجرایی در بلوار هدیه انجام نمیشود و همانگونه که در تصاویر پیوست مشاهده میفرمائید حفاریها به حال خود رها شده است.

این درحالیستکه لازم است نظر مسئولین محترم را به این موضوع که کمتر از ۵ ماه دیگر تا سومین فصل بارندگی باقی مانده است جلب کنم.

در انتها از مسئولین ذیربط تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ فرمائید تا قبل از فرا رسیدن فصل بارندگی بعدی به وضعیت موجود پایان داده و سامانی به پروژه فوق الذکر بدهند تا بیش از این موجب سختی اهالی و ساکنین منطقه نشود.

خبر و تصاویر ارسالی از شهروند اهوازی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی با سلام و تشکر خدا رو شکر که بالاخره فضایی ایجاد شد که صدای ساکنین کوی پردیس 2 که سالهاست با این وضعیت اسف بار دستو پنجه نرم میکنن شنیده بشه، من خودم ساکن خیابان هستی 14 هستم و با تمام وجود سختیها و مشقات زندگی در این شرایط را درک میکنم خصوصا در فصل بارندگی که تقریبا غیر قابل تحمل میشه. از مسئولین خواهش میکنم فکری برای وضع موجود بکنن چرا باید در کلانشهر اهواز همچین مناطقی وجود داشته باشه؟
  • محمد واقعا که جای تاسف داره که توی یه منطقه شهری اینجوریه.انگار بمب توش منفجر شده!صد رحمت به مناطق جنگی عراقو افغانستان!حداقل اونجا یه دلیل داره
  • امیر آدم با دیدن این تصاویر انگشت به دهان میمونه که واقعا ممکنه توی شهر هم همچین جاهایی باشه؟! مسئولین ببینن و کمی تامل کنن که آیا دارن وظیفشون رو درست انجام میدن؟! یاد این جمله حضرت علی میافتم که گفته هر جا دیدی کاخی بر پا شده بدون کوخی و ویرانه ای بوجود اومده!