حذف پرسش‌های تستی و تصاویر از مناظره های تلویزیونی/ زمان پاسخگویی افزایش یافت

خورنا: عضو کمیسیون بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری از حذف پرسش‌های تستی و تصاویر از مناظرات تلویزیونی خبر داد و گفت که فرصت پاسخگویی به سؤالات از پنج به هفت دقیقه برای پاسخگویی به هر سؤال افزایش یافت.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره مناظرات تلویزیونی هشت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد که معاونت سیما و نمایندگان کاندیداها درباره روند برگزاری مناظره‌ها بین داوطلبان ریاست‌جمهوری پیشنهاد دادند که سؤالات تستی و تصاویر، حذف شوند که این پیشنهاد به تأیید کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری رسید.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، در بخش دوم مناظره به جای سؤالات تستی و تصاویر، یک سؤال مشترک از هر کاندیدا پرسیده می‌شود و نامزدها به این پرسش پاسخ خواهند داد.

این عضو کمیسیون بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین با یادآوری اینکه زمان انجام مناظره تلویزیونی کاندیداها همان چهار ساعت خواهد بود، تأکید کرد: در مناظره قبلی، کاندیداها برای پاسخگویی به هر سؤال سه دقیقه زمان صحبت و دو دقیقه فرصت برای نقد داشتند که این زمان پاسخگویی از پنج به هفت دقیقه برای هر سؤال افزایش یافت.