اعلام موجودیت ائتلاف “شهروند پویا” در اهواز

خورنا: ائتلاف شهروند پویا برای ارائه فهرست پیشنهادی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز و بحث و بررسی در این زمینه اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خورنا از اهواز، ائتلاف شهروند پویا برای ارائه فهرست پیشنهادی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اهواز و بحث و بررسی در این زمینه اعلام موجودیت کرد.این ائتلاف که موسسان آن جمعی از چهره های علمی و فرهنگی استان تشکیل می دهد روز جمعه گذشته نشستی با ۳۰ نفر از کاندیداهای چهارمین دوره شهر برای ارزیابی و سنجش برنامه های کاندیداها برگزار کرد.در ابتدای این نشست پروفسور کرم زاده و دکتر عزت اله قاسمی سخنانی در خصوص اهمیت شورا و شهروندی و تاکید بر اصل شایسته سالاری و بدون لحاظ کردن مسائل قومی و سیاسی ارائه کردند. سپس حمید منجزی منشور ۶ صفحه ای ائتلاف را برای حاضرین قرائت کرد.

سپس کاندیداها هر کدام برنامه های خود را اعلام کردند. پروفسور امیدعلی کرم زاد، پروفسور مکوندی، دکتر جهانگیرنژاد، دکتر کاظمی، دکتر زراسوند، دکتر حیاتی ، دکتر یوسفی، دکتر عزت اله قاسمی، دکتر کریمی، دکتر رمضانی و دکتر موسی پور، مهندس شهنیان، مهندس خدابخشی و مهندس فرامرزی و کریم حاجی پور، حمید منجزی و بهرام حاجی پور از موسسان این ائتلاف هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس تو این شایسته سالاریتون یه غیر لر هم بیارید که باورمون بشه عصر ارتباطاته با دروغ سعی نکنید بالابرید
  • شهاب شنیدیم تو این لیست مهندس سامان فرامرزی هم هست براش آرزوی موفقیت میکنیم
  • ناشناس آقای مهندس عنایت اسفندیاری جوان متخصص،خوشفکر و آینده دار اهوازی هم در این ائتلاف حضور دارند