زمان و شبکه‌های پخش مستندهای انتخاباتی

خورنا: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مستندهای انتخاباتی این ۸ نامزد در شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ گرچه تاکنون برنامه‌های انتخاباتی گوناگونی از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن رفته است اما مستندهای نامزدهای ریاست جمهوری معمولا به دلیل برخورداری از عناصر درام جذابیت بیشتری برای مخاطبان دارند. با پایان پخش بخش اول از برنامه‌های انتخاباتی بخش دوم این برنامه‌ها با روی آنتن رفتن مستندهای کاندیداها آغاز می‌شود.

مستند اول سعید جلیلی دوشنبه ۱۳ خرداد از شبکه اول سیما ساعت ۲۳:۳۰ و تکرار آن همان شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه جام جم پخش می‌شود.

یکشنبه ۱۹ خرداد نیز مستند دوم این کاندیدا ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از جام جم پخش می‌شود.

نخستین مستند غلامعلی حدادعادل پنجشنبه ۱۶ خرداد در ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود و همان شب در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از جام جم بازپخش خواهد شد.

همچنین سه‌شنبه ۲۱ خرداد مستند دوم این نامزد ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه یک پخش شده و همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه جام جم تکرار می‌شود.

سیما مستند اول محسن رضایی را دوشنبه ۱۳ خرداد از شبکه اول سیما در ساعت ۲۰:۱۰ روانه آنتن می‌کند و این مستند ساعت ۲۳:۳۰ همان شب از شبکه جام جم تکرار خواهد شد.

یکشنبه ۱۹ خرداد نیز شبکه اول سیما به پخش مستند دوم رضایی در  ساعت ۲۳:۳۰ اقدام کرده است.

جدول پخش شبکه اول سیما در روز سه شنبه ۱۴ خرداد به مستند اول حسن روحانی در ساعت ۲۳:۳۰ اختصاص دارد که شبکه جام جم ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، همان روز این مستند را تکرار خواهد کرد.

دوشنبه ۲۰ خرداد نیز مستند دوم روحانی در ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه یک پخش شده و همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از جام جم نیز پخش می‌شود.

براساس قرعه کشی‌های انجام شده مستند اول محمدرضا عارف شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود و این مستند همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از جام جم پخش می‌شود.

همچنین چهارشنبه ۲۲ خرداد نیز جدول پخش شبکه اول سیما به پخش مستند دوم عارف در ساعت ۲۳:۳۰ اختصاص داده شده است؛ مستندی که همان شب ساعت ۳۰ دقیقه بامدد از جام جم پخش مجدد می‌شود.

و اما سیدمحمد غرضی هم مثل دیگر نامزدها دو مستند تهیه کرده که اولی شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود و همان شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه جام جم پخش خواهد شد.

دومین مستند نیز چهارشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۰:۱۰ از شبکه یک روی آنتن رفته و همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه جام جم پخش مجدد خواهد شد.

پنجشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۰:۱۰ زمان پخش مستند اول محمدباقر قالیباف از شبکه اول سیما است و این مستند همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه جام جم تکرار خواهد شد.

سه شنبه ۲۱ خرداد نیز شبکه اول سیما مستند دوم این نامزد را در ساعت ۲۳:۳۰ پخش می‌کند و این مستند همان شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از جام جم بازپخش می‌شود.

علی اکبر ولایتی نیز نامزدی است که سه شنبه ۱۴خرداد شبکه اول سیما مستند اولش را در ساعت ۲۰:۱۰ روی آنتن فرستاده و تکرار آن نیز همان شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه جام جم پخش خواهد شد.

دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۳:۳۰ زمان پخش مستند دوم ولایتی از شبکه اول سیما است و این مستند همان شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از جام جم بازپخش خواهد شد.