نماینده شادگان: اعتبار فولاد شادگان یک ماه دیگر تزریق می‌شود

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بودجه تخصیص داده شده به پروژه فولاد شادگان تا یک‌ماه دیگر به پروژه تزریق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالله تمیمی پیش از ظهر امروز در بازدید امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه فولاد شادگان که با حضور تیم کارشناس و مسئولان شهری و استانی صورت گرفت، اظهار کرد: با بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه نیمه تمام فولاد شادگان مطمئنا خیر و برکات مطلوبی برای این پروژه رقم خواهد خورد.

وی افزود: این اقدام باید زودتر از این محقق می‌شد که البته تا به امروز به درازا کشید.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورت تکمیل و بهره برداری از این پروژه، ظرفیت اشتغالزایی مطلوبی در شهرستان صورت می‌گیرد که به کاهش آمار بیکاری نیز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه فولاد شادگان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با تزریق اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی و اختصاص بودجه ۷ میلیون یورو، مطمئنا روند اجرای عملیات تکمیل پروژه بهبود و سرعت می‌گیرد.

تمیمی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بودجه تخصیص داده شده تا یک‌ماه دیگر به پروژه تزریق می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: امیدواریم این امر محقق شود زیرا تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به شدت نیازمند اعتبار است.