مشکل کمبود اعتبار پروژه فولاد شادگان حل شد/ در انتظار بودجه هستیم

خورنا: مدیر طرح فولاد شادگان گفت: برای تکمیل پروژه فولاد شادگان در انتظار اعتبار اختصاص داده شده از سوی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، کریم رستمی پیش از ظهر امروز در بازدید امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه فولاد شادگان که با حضور تیم کارشناس و مسئولان شهری و استانی صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه فولاد شادگان یکی از طرح‌های ویژه‌ای است که بسیار مورد توجه رئیس جمهور قرار دارد.

وی افزود: کار اجرایی این پروژه در سال ۸۶ آغاز شده و همچنان با حمایت مسئولان از پیشرفت کار اجرایی خوبی برخوردار است.

مدیر طرح فولاد شادگان تصریح کرد: این پروژه در دو فاز احیا و فولادسازی عملیات اجرایی را پشت سر می‌گذارد و با وجود کمبودهای اعتبارات تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این پیشرفت عملیاتی با این میزان امکانات موجود قابل توجه و چشمگیر است، گفت: این طرح به علت کمبود نقدینگی با مشکلاتی مواجه شده که خوشبختانه در بازدید امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه و تزریق اعتبار مورد نیاز، مشکلات پیش‌روی آن حل می‌شود.

رستمی بیان کرد: در صورت تکمیل و بهره‌برداری از طرح فولاد شادگان، زمینه‌های اشتغال در منطقه فراهم و نیروهای بومی زیادی به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه قرار بوده پروژه این طرح در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و عنایت بیش از پیش مسئولان هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل این طرح در شهرستان باشیم.