بکارگیری ۵ هزار نیروی بومی در فولاد شادگان

خورنا: فرماندار شادگان گفت: در صورت تکمیل پروژه فولاد شادگان، ۵ هزار نیروی بومی در این شهرستان مشغول به‌کار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در بازدید امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه فولاد شادگان که با حضور تیم کارشناس و مسئولان شهری و استانی صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه فولاد شادگان از جمله طرح‌های مهر ماندگار در دولت دهم است.

وی افزود: طرح فولاد شادگان در منطقه‌ای به وسعت ۶۰۰ هکتار میان شهرهای بندرامام و شادگان قرار دارد که با بهره‌برداری از فاز نخست این طرح ۸۰۰ هزار تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده می‌شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه شهرستان شادگان با برخورداری از قابلیت و ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری همچنان از معضل بیکاری رنج می‌برد، تصریح کرد: کار اجرایی پروژه فولاد شادگان نیز از سال ۸۶ آغاز شده و قرار بوده تا سال ۹۲ به بهره‌برداری برسد که به دلیل کمبودهای اعتباراتی به حالت نیمه تعطیل درآمد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه ۵ هزار نفر در آن مشغول کار می‌شوند، افزود: امیدوارم پروژه فولاد با حمایت مسئولان در موعد مقرر و در راستای ارتقای سطح اقتصادی و اجتماعی شهرستان به بهره‌برداری برسد.

سنواتی بیان کرد: با اختصاص اعتباری که امروز امین امینی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برای این پروژه در نظر گرفت امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح این طرح بزرگ در منطقه باشیم.

وی در پایان با اشاره به آمار بالای بیکاری در شادگان عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم برای یافتن شغل به شهرهای مجاور کوچ کرده و سختی‌های بسیاری نظیر اقامت و ترددهای خطرناک را متحمل می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • jafar اگر مسئولان محترم شادگان لطف کنند پیگیر این پروژه باشن میتونن نجات بخش زندگی بسیاری از جوانان این شهرستان را باعث شوند
  • majed سلام واقعا کاشکی مسولین کمی به فکر جوانان تحصیل کرده باشن.انشالله گره های جوانان هر چه زودتر باز بشه.اللهم ارحم شباب الفلاحیه.
  • morteza باسلام وخسته نباشید خدمت فرماندار محترم شادگان ومسولین ... امیدوارم که باعزم الهی وشما مسولان زحمت کش،بتواند این پروژه رو تکمیل وامیدی دوباره به جوانان تحصیل کرده همین شهرستان بدهید وشاید قسمتی از مشکلات وبیکاری این شهر حل شود دست علی بیارتان
  • یوسف از تمام مسئولین شادگان خواهش میکنم پیگیر این قضیه باشن.. و تمنا میکنم مسئله استخدام اولویت با بچه های شادگان هستش خواهش میکنم یکم به وضع جوانای شادگان نگاه بکنید..
  • امین متسافانه امروزه برای رفتن سرکا باید پارتی داشته باشی .ما هم پارتیمان خداست .فقط قولش به ما نمیده . تا ببینیم برش خدا بیشتره یا آدمیزاد
  • فاروق با عرض سلام برای استخدامی در فولاد شادگان باید به کجا مراجعه کرد؟
  • دکترای شیمی با سلام ان شالله که مسئولین شهر شادگان و مسئولین استان پیگیر این موضوع باشند و اولویت استخدام با بچه های شادگان چه تحصیلکرده و چه آنهایی که شرایط ادامه تحصیل نداشته اند باشد و در نهایت شرلیط برای استخدام جوانان برومند استان خوزستان مهیا شود که علیرغم تلاش و سرمایه ها هنوز جایگاه خودشان را نیافته اند.یک دکترشیمی بیکار