خانواده نامزدهای انتخاباتی به تلویزیون می‌آیند!

خورنا: برنامه عصر خانواده ویژه انتخابات ریاست جمهوری از فردا، ۱۲ خرداد ماه با اجرای مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

مدیر گروه خانواده شبکه دو در این‌ زمینه گفت: شبکه زندگی در راستای رسالت و هدفی که بر دوش دارد، به عنوان یک شبکه خانواده‌محور، فرصتی فراهم کرده تا خانواده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیو برنامه عصر خانواده از خصوصیات اخلاقی و سبک خانوادگی این چهره‌ها در کسوت یک همسر و یک پدر بگویند.

مریم جلالی با اعلام این مساله که برای نخستین بار شاهد تولید چنین برنامه‌ای در رسانه ملی هستیم، افزود: تا امروز در هیچ کدام از دوره‌های انتخاباتی که در کشور برگزار شده، تجربه‌ای در این زمینه نداشتیم. امیدوارم این گپ و گفت‌های صمیمانه در انتخاب کاندیدای اصلح به مردم عزیز کشورمان کمک بیشتری کند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با هر هشت نامزد ریاست جمهوری مکاتبه کرده و به آن‌ها اعلام کردیم که فرصتی برابر برای حضور خانواده‌های آن‌ها در تلویزیون در نظر گرفته شده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: پنجشنبه، دهم خرداد ماه با حضور پسران سید محمد غرضی در استودیوی عصر خانواده ضبط این برنامه آغاز شد و روز گذشته نیز سه دختر محسن رضایی، همسر غلامعلی حداد عادل، همسر و پسر ارشد محمدرضا عارف با حضور در برنامه “عصر خانواده” درباره همسر و پدرانشان با مژده لواسانی به گپ‌وگفت پرداختند.

وی با بیان این که “عصر خانواده” میزبان خانواده نامزدهایی بود که برای شرکت در برنامه اعلام آمادگی کردند، افزود: عصر امروز نیز همسر محمد باقر قالیباف برای ضبط برنامه به استودیو برنامه عصر خانواده می‌آید.

جلالی گفت: تغییری در دکور برنامه عصر خانواده ایجاد نخواهد شد و همه مباحث و گفت‌وگوهای این برنامه تازه بر مبنای محور “خانواده” شکل گرفته‌اند.

وی با اعلام این که برای ترتیب پخش برنامه قرعه کشی صورت نگرفته است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پخش این گفت و گوها بر اساس حروف الفبا از فردا ۱۲ خرداد از شبکه دو ساعت ۱۷ آغاز می شود.

مدیر گروه خانواده با توجه به تولیدی بودن این برنامه، افزود: ضبط این برنامه با حواشی جالبی همراه بود، همزمان با ضبط برنامه خانواده دکتر عارف، همسر دکتر حداد عادل و خانواده دکتر رضایی، به استودیو برنامه آمدند و همین ملاقات تصادفی زمینه گپ و گفت صمیمانه خانواده این نامزدها را فراهم کرد.

“عصر خانواده” کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که هر روز ساعت ۱۷ به تهیه‌کنندگی حسن بزرگی روی آنتن می‌رود.