غرق شدگان مینوشهری با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال داده شدند

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: با رسیدن اورژانس به محل حادثه، متوجه شدیم دو کودک غرق شده مینوشهری با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص سقوط دو کودک مینوشهری در کانال آب کشاورزی در همین منطقه و فوت هر دو آن‌ها اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۳:۱۰ روز گذشته بود که شهروندی با مراجعه به اورژانس درصدد گزارش اتفاقی می‌شود.

وی افزود: با اطلاع از غرق شدن دو کودک نیروهای اورژانس وارد عمل شده و سریعاً به محل اعزام می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خاطرنشان کرد: با رسیدن اورژانس به محل متوجه شدیم غرق شدگان با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال داده شده و ما نیز پیگیر این موضوع از طریق بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر ‌شدیم.

وی ادامه داد: اما گزارش داده شد که این دو کودک به این بیمارستان آورده نشده‌اند و ظاهراً به بیمارستان طالقانی برده شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به هر حال این دو کودک چهار و هشت ساله که دیگر جانی در بدن نداشتند خود را تسلیم قضا و قدری می‌کنند که سهل‌انگاری‌ها برایشان رقم زده است.

اگر کانال‌های کشاورزی ایمن‌تر و حصارکشی بودند، اگر مسئولان این‌گونه حوادث را پیش‌بینی می‌کردند و اما و اگرهای دیگر … شاید امروز شاهد سیاهپوش شدن و داغدار شدن چندین خانواده در شهرمان نبودیم.