امام جمعه شادگان: کاندیداها برنامه‌های تبلیغاتی خود را شفاف بیان کنند

امام جمعه شادگان گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات خود برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و معیشت مردم را به صورت شفاف بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شادگان اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی امسال نیز با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی افزود: در روز انتخابات تمام معادلات دشمن برای خدشه وارد کردن به این انتخابات به هم می‌ریزد و یک بار دیگر دشمنان شکست بزرگی را از ملت ایران خواهند خورد.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: شرکت همه جانبه همه آحاد مردم در انتخابات در کمرنگ کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بسیار موثر است و این مهم جز با تعامل مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات امسال بار دیگر غرب و استکبار جهانی مایوس و ناامید خواهند شد، گفت: دشمن با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در ایران توطئه‌های خود علیه کشور را دو چندان کرده است و ما باید با ارتقا بصیرت و آگاهی فتنه‌ها را چون همیشه خنثی کنیم.

شرفی با اشاره به اینکه مردم مهمترین عامل در پیروزی علیه اقدامات شوم دشمنان هستند، عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات خود برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، و معیشت مردم را به صورت شفاف بیان کنند.

وی در پایان گفت: مردم این شهرستان نیز چون سایر هموطنانمان در طول ۳۴ سال انقلاب نشان داده‌اند همیشه گوش به فرمان رهبری و ولایت بوده‌اند و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با حضور حداکثری و پرشور و نشاطشان، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.