امام جمعه موقت سردشت زیدون: دشمن در صدد تشنج آفرینی قبل از انتخابات است

خورنا: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور شفبع امام جمعه موقت سردشت زیدون در خطبه های نماز جمعه این هفته خود اظهار داشت:دشمن در پی ظان است که حضور مردم را در انتخابات و پای صندوق های رای کم رنگ جلوه دهد.

وی بیان داشت:دشمنان داخلی و خارجی نظام برای لحظه به لحظه این نظام نقشه های شومی کشیده اند و سعی بر آن دارند که مردم را ناامید کنند.

امام جمعه موقت سردشت زیدون بادآور شد:فتنه امسال قبل از انتخابات است و دشمن تمامی قدرت و تلاش خود را برای حضور کم رنگ در انتخابات میکند.

مصطفی پور شفیع ادامه داد:شرکت در انتخابات و پای صندوق های رای رفتن برای دشمن مهم است و یکی از راه های حمایت از حماسه سیاسی پای صندوق های رای محقق می شود.

وی تصریح کرد:دو انقلاب مهم و اساسی و اسلامی در جهان رخ داده است که یکی از مهمترین انقلاب های اساسی و اسلامی جهان انقلاب رسول اکرم(ص) است که در ماه رجب رخ داد.

امام جمعه موقت سردشت زیدون یکی دیگر از انقلاب های اسلامی را که پیام آور توحید بوده انقلاب امام خمینی (ره) بوده که به میان مردم و با حضور مردم رخ داد.

وی انقلاب امام خمینی را یکی از انقلاب های بزرگ شمرد و افزود: در آن زمان که حاکم های ما شرق و غرب را ملاک و معیار خود قرار داده بودن امام با شعار نه شرقی نه غرغی به میدان امد و بساط حاکمیت ظلم و ستم را برهم زد.

حجت الاسلام و المسلمین پورشفیع ثمره این انقلاب را خون شهدا دانشت و افزود: این انقلابزیر سایه رهبری و زیر پرچم ولایت فقیه و با خوه شهدا آبیاری شده است.

امام جمعه موقت سردشت افزود: تنها راه ادامه این انقلاب را اطاعت از رهبری و زیر پرچم رهبری بودن را تنها راه ادامه این انقلاب دانست.

وی در پایان اظهار امیداوری نمودبا پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور در صحنه انتخابات بار دیگر بر دهان استکبار و دشمنان قسم خوره انقلاب خواهیم زد