ضرورت حضور افراد متخصص در شورای شهر اهواز

خورنا: دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان گفت: با توجه وضعیت رقت‌بار شوراهای قبلی، ضروری است که افرادی با تخصص‌های مختلف در شورای اسلامی شهر اهواز حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود حمیدی‌نژاد امروز در نشست خبری در دفتر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان اظهار کرد: شورای شهر اهواز نیازمند حضور افراد با تخصص‌های گوناگون و رشته‌های مختلف تحصیلی است.

وی در ادامه به بیان برخی از خصوصیات افرادی که در ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان حضور دارند پرداخت و گفت: کسانی که می‌خواهند در لیست ائتلاف قرار گیرند باید از نظر مدیریتی توانمند باشند و اگر در گذشته، مدیریتی در دست داشته‌اند کارش را به خوبی انجام داده باشد.

دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه‌های اعضای لیست ۲۱ نفره این ائتلاف عنوان کرد و افزود: باید این افراد در ولایت مداری خود، زبانزد خاص و عام باشند.

وی با اشاره به این مطلب که اهواز یکی از کلان شهرهای کشور است و نیاز به تخصص‌های گوناگون دارد اضافه کرد: برای شناسایی افراد، ۱۴ رشته را در نظر گرفته‌ایم که با کار در شورای اسلامی شهر مرتبط است.

حمیدی نژاد تصریح کرد: برای بررسی صلاحیت افرادی که می‌خواهند در لیست دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان برای انتخابات شورای شهر اهواز قرار بگیرند ۷ کمیته در ائتلاف تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ نفر را برای حضور در لیست ائتلاف دعوت کرده‌ایم که ۲۵ نفر از این مجموعه استخراج شده و در روزهای آینده به یک لیست ۲۱ نفره برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی دست می‌یابیم.

دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان تاکید کرد: نیروهای خوبی برای شورای اسلامی شهر اهواز ثبت نام کرده‌اند که برای همکاری، از نظرات آنها استقبال می‌کنیم.