شاهین ماهشهر در اندیشه صعود به لیگ دسته سه کشور

خورنا: کاظمی نژاد گفت: هدف تیم شاهین ندسا برای سال آینده، کسب عنوان قهرمانی و سعود به لیگ دسته سوم کشور است.

وحید کاظمی نژاد مدیر عامل باشگاه شاهین ندسا ماهشهر در خصوص عملکرد تیم شاهین در فصل ۹۱-۹۲ در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: امسال سال خوبی برای باشگاه شاهین ندسا بود و توانستیم به آنچه را که در سال ۹۱ پیش بینی کرده بودیم برسیم امسال باشگاه شاهین ندسا علاوه بر شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان خوزستان در دو رشته فوتسال و پینگ پنگ هم فعالیت خود را شروع نمود.
کاظمی نژاد در ادامه افزود : تمام سعی خود را در لیگ برتر فوتبال خوزستان انجام دادیم که جزء تیم های بالای جدول باشیم که تا حدودی در این امر موفق بودیم.

ایشان عنوان کرد : خدا را شکر امسال از سوی جناب آقای حیاتی فرماندار و رئیس هیئت فوتبال ، سعید حیاتی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر و همچنین خادم علی تهذیبی رئیس فعال و زحمتکش اداره ورزش و جوانان ماهشهر مساعدت ها و همکاریهای  خوبی  با تیم های ورزشی اللخصوص فوتبال شد که جا داره از این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

وی گفت : برای فصل جاری لیگ برتر فوتبال خوزستان برنامه های خوبی داریم و هدفمان کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ دسته سه کشور است و بخاطر این مهم بزودی مربی فصل جدید تیم شاهین ندسا را معرفی خواهیم کرد تا با انجام تمرینات و بازیهای دوستانه مناسب تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم