رشد ۲۵ درصدی سطح تحصیلات داوطلبان در انتخابات شوراهای بهبهان

خورنا: فرماندار بهبهان از رشد ۲۵ درصدی سطح تحصیلات داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب در نشست خبری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری باید تلاش کرد تا در انتخابات حماسه‌ای از جنس حضور حداکثری چون گذشته رقم بخورد.

وی افزود: همه تلاش و سعی رسانه‌های بیگانه در کمرنگ کردن مقوله انتخابات در ایران است زیرا آن‌ها قصد دارند از این طریق به مقاصد شوم خود دست یابند پس وظیفه خبرنگاران و مطبوعات در این برهه از زمان حیاتی و بسیار حساس است.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش‌رو داریم تصریح کرد: شهرستان بهبهان در برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده خود در مورد این انتخابات هیچ‌گونه مشکلی ندارد و در مسیر پوشاندن جامه عمل به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در این دوره نیز گام‌های متعالی برمی‌دارد.

وی از رشد ۲۵ درصدی سطح تحصیلات داوطلبان در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به گذشته خبر داد و گفت: داوطلبان این دوره در کل شهرستان بهبهان شامل ۱۱۹ نفر در سطح خواندن و نوشتن، ۷۲ نفر در سطح ابتدایی، ۹۸ نفر در سطح راهنمایی، ۴۸ نفر مقطع متوسطه، ۸۸ نفر دیپلم، ۶۴ نفر فوق دیپلم، ۱۳۷ نفر لیسانس، ۲۰ نفر فوق لیسانس، یک نفر در مقطع دکتری و یک نفر هم حوزوی بودند.

باذلی محبوب بیان کرد: در شهرهای تابعه شهرستان بهبهان در مجموع ۱۳۸ نفر کاندیدای نهایی شده‌اند که ۱۲۷ نفر از آن‌ها مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

وی در پایان با بین اینکه مطبوعات و رسانه‌ها در حماسه آفرینی در انتخابات نقش بزرگی را ایفا می‌کنند، گفت: تلاش رسانه‌های بیگانه نسبت به دلسرد کردن مردم از انتخابات را باید خنثی کرد.