قالیباف: به مردم قول داده‌ام ائتلاف را به هم نمی‌زنم

خورنا: عضو ائتلاف سه گانه با بیان اینکه اگر ائتلاف سه گانه بخواهد تا هر تاریخی تصمیم بگیرد من هم آماده ام گفت: من به مردم قول داده ام که ائتلاف را به هم نمی زنم.
به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری در جلسه عصر امروز فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: ائتلاف سه گانه  قرار شد بر اساس مشروعیت ، مقبولیت و کارآمدی کاندیدای نهایی را معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه ما تا زمان ثبت نام با همان روش قبلی پیش آمدیم و الان هم همراهی می کنیم گفت: شرایط سیاسی طوری شد که هر سه نفر ثبت نام کردیم و بعد از احراز صلاحیت ها قرار بود هر سه نفر نشست هایی مشترکی داشته باشیم اما به دلیل مشغله های فراوان کاری جلساتمان دو نفره تشکیل می شد تا این دیروز هر سه نفر جلسه مشترکی را با آیت الله مهدوی کنی داشتیم.
وی با بیان اینکه یکی از ملاک ها برای انتخاب کاندیدا در ائتلاف سه گانه نظرسنجی بود گفت: من در طول جلسات مختلف در ائتلاف سکوت کردم چون در نظرسنجی ها ظرفیت بهتری داشتم حرف نمی زدم که این طور وانمود نکنند که قالیباف می خواهد سوءاستفاده کند.
قالیباف گـفت: قرار بود از بین ما سه نفر یک نفر معرفی شود و اینکه الان دوستان می گویند  تا ۱۶ یا ۱۸ خرداد باید پیش برویم.
وی با بیان اینکه من در حال حاضر حرفی نمی زنم که بخواهد اثر منفی داشته باشد گفت: اگر دوستان بخواهند در تاریخ ۱۶ یا ۱۷ خرداد تصمیم بگیرند من آماده ام چرا که به مردم قول داده ام من ائتلاف را به هم نزنم.