تاکید هاشمی بر حضور پرقدرت روحانی در انتخابات

خورنا: اکبر ترکان در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار روز پنجشنبه گذشته حسن روحانی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه بنده از این دیدار نقل می کنم بر اساس آن چیزی است که آقای روحانی برای بنده و اعضای ستاد نقل کرده است.

وی افزود: حجت الاسلام روحانی روز پنجشنبه هفته گذشته به دیدار آقای هاشمی رفته و ایشان تاکید کرده اند که رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام باید تا پایان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری با قدرت در عرصه حضور داشته باشد.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته است که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در این باره اقدام خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برخی سخنان و شایعات مبنی بر این که احتمال کناره گیری آقای روحانی وجود دارد اعلام می کنیم که ایشان تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آتی به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت و البته امید زیادی هم به پیروزی داریم.

ترکان در پاسخ به این سئوال که فیلم های انتخاباتی آقای روحانی آماده شده است یا نه و این فیلم ها توسط چه کسانی ساخته شده است، خاطر نشان کرد: فیلم انتخاباتی اول آقای روحانی آماده شده و برای ساخت فیلم انتخاباتی دوم وی در حال برنامه ریزی جهت ساخت هستیم.