سعید جلیلی نامزد جبهه پایداری شد

خورنا: شورای مرکزی جبهه پایداری در جلسه صبح امروز خود، سعید جلیلی را به عنوان کاندیدای این جبهه انتخاب کرد.

 حجت الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز شورای مرکزی این جبهه گفت: شورای مرکزی در جلسه امروز با اکثریت آرا، سعید جلیلی را به عنوان کاندیدای این جبهه انتخاب کرد.وی افزود: قرار است که مصوبه انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری تا ظهر امروز به شورای فقاهتی تقدیم شود تا شورا نیز تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سعید جلیلی فردا سه‌شنبه با حضور در قم، با آیت‌الله مصباح‌ یزدی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو خواهد کرد.

همچنین عضو دیگر شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به دیدار صورت گرفته با سعید جلیلی گفت: در این دیدار کاملاً روشن شد و ما اطمینان حاصل کردیم که جلیلی تا آخر می‌ماند و به نفع هیچکس کنار نمی‌رود.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با فارس از جزئیات جلسه شب گذشته این جبهه با جلیلی خبر داد و اظهار داشت: جلسه دیشب در فضای خوب و صمیمی برگزار شد و تا پاسی از شب نیز این ملاقات ادامه داشت.

روانبخش با اشاره به اینکه آنچه برای ما مهم بود در این دیدار کاملا روشن شد، ادامه داد: ما اطمینان حاصل کردیم که جلیلی تا آخر می‌ماند و به نفع هیچکس کنار نمی‌رود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بر همین اساس افزود: وحدت گفتمانی ما در این جلسه واضح‌تر شد چرا که گفتمان جلیلی، گفتمان اسلام ناب و گفتمان امام (ره) و انقلاب است.

وی به موضع‌گیری صریح جلیلی نسبت به جریان انحرافی و فتنه اشاره کرد و گفت: وی همچنین به سه شاخصی که آیت‌الله مصباح درباره اخلاص، تبعیت و صداقت فرموده بود، پایبند است.

روانبخش با یادآوری این نکته که ما قبلاً هم این ویژگی‌ها را در وی یافته بودیم و به همین دلیل از آقای جلیلی به عنوان یکی از سه گزینه اصلی خود یاد می‌کردیم، خاطرنشان کرد: مشخص شد که انتخابات برای آقای جلیلی هم طریقیت و هم موضوعیت دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جلیلی می‌خواهد گفتمان اسلام ناب و انقلاب را گسترش دهد، افزود: او معتقد است که ارزش‌های اسلام و انقلاب باید در خود انتخابات هم رعایت شود.

وی در پایان گفت: جلسه دیشب برای همه دوستان رضایت‌بخش بود و ابهاماتی که احیاناً وجود داشت نیز برطرف شد.