صنعت‌گران بهبهانی تقدیر شدند

خورنا: به مناسبت گرامیداشت هفته میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ۵۰ فعال نمونه صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری بهبهان تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، به‌مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، صنعتگران عرصه صنایع دستی و کشاورزان و دامپروران نمونه شهرستان بهبهان تقدیر و تجلیل شدند.

این مراسم با حضور مسئولان شهری و پرسنل دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان در محل همین دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با اشاره به سخنان گهربار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت تولید ملی و عدم نیاز به واردات همچنین نقش تحریم‌ها در پیشرفت بیش از پیش کشور اظهار کرد: تولید ملی و اهمیت وابستگی به کالاهای خارجی مبحث بسیار بااهمیتی است که توسط مسئولان و مردم باید موردنظر قرار گیرد.

مرتضی توکلی افزود: در همین راستا باید شعار «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» را در دستور کار اجرایی قرار دهیم و برای تحقق آن بکوشیم.

در ادامه این همایش فرماندار بهبهان با اشاره به تولید و پیشرفت‌های کشاورزی و ایجاد فرصت‌های بیشتر تولیدی طی این چند سال در منطقه تصریح کرد: به نتیجه پیگیری‌ها برای اختصاص بودجه و اعتبار بیشتر برای بخش‌های مختلف شهرستان ادامه داده و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندم.

فرهاد باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: همچنین فرصت سازی به‌منظور نوسازی ماشین آلات کشاورزی منطقه و ایجاد زمینه‌های بیشتر برای پیشرفت به‌ویژه در بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است که برای تحقق آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

در پایان این مراسم از ۵۰ فعال نمونه صنایع دستی و بومی، کشاورزی و دامپروری سال ۹۱ تقدیر و تشکر شد.