۵۶ واحد مسکن مهر کمیته امداد در امیدیه افتتاح می شود

خورنا: مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از افتتاح و واگذاری ۵۶ واحد مسکن مهر امیدیه با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.

حامد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تعداد واحد که با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال احداث شده روز چهارشنبه اول خرداد به صورت نمادین توسط سرپرست کمیته امداد کشور افتتاح می شود و همچنین از سایر پروژه های عمرانی کمیته امداد بازدید می کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این واحدها ۸۷ درصد  بوده است، افزود: فاز اجرایی این پرژوه از سال ۹۰ شروع شده و پیش بینی می شود در آینده نزدیک به پایان رسد.

چندی پیش استاندار خوزستان با بیان اینکه روند اجرای مسکن مهر در استان خوزستان نسبت به استانهای دیگر عقب تر است، افزود: مهمترین مشکل استان در روند اجرای مسکن مهر، عدم تامین آورده از سوی برخی تعاونیها است که منجر به ایجاد وقفه در تعدادی از شهرستانهای استان شده است.

سید جعفر حجازی با بیان اینکه فصل تابستان و شرایط آب و هوایی و همچنین ماه مبارک رمضان منجر به تعطیلی پروژه ها در برخی شهرستانهای استان شد، گفت: در این شهرستانها به کارگیری نیروی غیربومی مهمترین دلیل تعطیلی و عقب ماندگی طرح است.