دستگیری باند کلاهبرداری آموزشگاه‌های فاقد مجوز در خرمشهر

خورنا: فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری باند کلاهبرداری آموزشگاه‌های فاقد مجوز و کشف ۳۱ فقره پرونده در این خصوص خبر داد.

حسین عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با اخذ مبالغ ثبت‌نامی در آموزشگاه انفورماتیک و با مراجعه یکی از مالباختگان به مراجع قضایی، موضوع در دستورکار مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات ویژه دریافتند، شخص کلاهبردار با معرفی خویش به‌عنوان مسئول مجمع صنفی انفورماتیک و ادعای داشتن آموزشگاهی در شهرستان خرمشهر با دریافت ۱۵ میلیون ریال به‌منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: مالباخته پس از برگزار نشدن کلاس‌ها اقدام به تماس تلفنی با فرد کلاهبردار می‌کند که هیچگونه پاسخی دریافت نمی‌کند.

وی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات و انجام تحقیقات گسترده پلیسی، فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

به گفته عزیزی، پس از دستگیری این فرد و اطلاع عموم، تعداد ۳۰ نفر دیگر نیز با در دست داشتن مدارک از وی به دلایل مشابه شکایت کردند.

وی با هشدار دادن به شهروندان، از آنان خواست به افراد ناشناس اعتماد نکنند و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و صدور مدارک تحصیلی به آموزشگاه‌های فاقد مجوز و ناشناخته مراجعه نکنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *