فرماندار ماهشهر “روز جهانی روابط عمومی” را تبریک گفت

خورنا: منوچهر حیاتی  روز جهانی روابط عمومی را به مدیران و  روابط عمومی تمامی سازمانهای شهرستان بندر ماهشهر تبریک گفت.

به گزارش خورنا از بندر ماهشهر، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر  روز جهانی روابط عمومی را به مدیران، مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و کارخانجات شهرستان بندر ماهشهر تبریک گفت.

حیاتی بیان داشت :  ۲۷ اردیبهشت ماه روزی می باشد که در سطح جهانی به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی شناخته شده است و در جمهوری اسلامی ایران نیز روز ارتباطات و روابط عمومی نام گرفته است. ۲۷اردیبهشت   فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را مرور کنیم.

وی ادامه داد: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیریهای مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقش قابل توجهی است.

حیاتی خاطر نشان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات، شرکتها و دوامشان در عرصه ها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومی آنها وابسته است.

وی افزود: اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی است. روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: این روز شکوهمند و فرهمند را به مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند با صداقت شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همگان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده خود قرار می دهید تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت توفیق روز افزون را برایشان در راستای حفظ و ترویج ارزشهای ناب انقلاب اسلامی مسئلت می‌نمایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *