همایش ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در هندیجان برگزار شد

خورنا: همایش ائمه جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان هندیجان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در حاشیه همایش ائمه جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: این همایش در راستای تحقق اهداف حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شکل گرفته و برگزار شده است.

محسن خدری خاطرنشان کرد: در همین راستا از ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان و برخی شهرهای استان درخواست کرده‌ایم که در مراسم حضور یابند تا پیرامون این موضوع مهم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

*اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ اعتقادی در مساجد

وی افزود: اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی با توجه به شعار امسال امری بسیار مهم و تاثیرگذار در انسجام و اتحاد ملی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان تصریح کرد: بسیجیان همواره باید با نشان دادن ایثار و شجاعت و به رخ کشیدن دلاوری و ایستادگی چون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، استکبار و دشمنان نظام و انقلاب را به زانو درآورند.

وی ادامه داد: باید به دشمنان بفهمانیم که با وجود همه تحریم‌ها و کارشکنی‌ها باز ملت همیشه در صحنه در انتخابات پیش‌رو شرکت می‌کنند، پیرو خط ولایت هستند و هیچگاه دست از مقاومت بر نمی‌دارند.

خدری همچنین عنوان کرد: دشمنان امروز بدون استفاده از سلاح و با به‌کارگیری از برنامه‌های سوءفرهنگی در نظر دارند فکر جوانان را قبضه کنند و آن‌ها را از پیشرفت بازدارند.

وی در پایان گفت: باید با برنامه‌ریزی بیشتر در این خصوص و پررنگ‌تر کردن برنامه‌های فرهنگی، معنوی و اعتقادی در مساجد، جوانان را بیش از پیش به سوی فرهنگ اسلامی سوق دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *