خوزستان پنجمین استان آلوده کننده اینترنت

خورنا: تهران برای چندمین ماه متوالی در صدر آلوده‌های اینترنتی قرار گرفت.به گزارش مرآت، براساس بررسی‌های صورت گرفته استان تهران در فروردین ماه سال ۹۲ دارای ۲۸ آدرس ارسال کننده بدافزار بوده و برهمین اساس به عنوان آلوده‌ترین استان اینترنتی کشور شناخته شده است.

همچنین طی این مدت استانی که از آن به عنوان ناشناس یاد شده با داشتن هفت آدرس ارسال کننده بدافزار در رتبه دوم جدول آلودگی‌های اینترنتی قرار گرفته و پس از آن گیلان با داشتن پنج آدرس رتبه سوم جدول آلوده‌های اینترنتی را از آن خود کرده است.
قزوین و استان مرکزی نیز هر یک چهار آدرس آلوده داشته‌اند و پس از آن‌ها خوزستان با دشاتن سه آدرس آلوده سومین استان پاک و پنجمین استان آلوده کشور به شمار می‌رود.
همچنین بنا بر اعلام مرکز ماهر، استان‌های گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری، اصفهان و آذربایجان غربی استان‌هایی هستند که با داشتن یک آدرس آلوده، پاک‌ترین استان‌های اینترنتی کشور محسوب می‌شوند.
فروردین ماه امسال مازندران، زنجان، ایلام و آذربایجان شرقی نیز به عنوان دومین استان‌های پاک کشور شناخته شده‌اند.
فروردین سال ۹۰، استان مازندران با ۵۹۹، تهران با ۲۳۳ و بوشهر با ۲۰۴ آدرس آلوده به ترتیب آلوده‌ترین استان‌های اینترنتی کشور بوده‌اند که هر یک با اختلافی بسیار فاحش از نظر تعداد سایت‌های آلوده امسال به نوعی دیگر در جدول آلودگی‌ها قرار گرفته‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *