فرماندار هندیجان خبر داد ارسال ۶ هزار اثر به سومین کنگره شعر خلیج فارس

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: سومین کنگره شعر خلیج فارس امسال با ارسال بیش از ۶ هزار اثر از شاعران داخلی در دو قالب فارسی و عربی به کار خود پایان داد.

بهروز فرج‌الهی در حاشیه برگزاری سومین کنگره شعر خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: خلیج فارس متعلق به همه جهان اسلام است و برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌ها با نام «خلیج فارس» در راستای شناساندن این مهم به استعمارگران است.

وی افزود: برگزاری سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس به‌منظور پاسداشت هویت خلیج فارس، تکریم حریم کشور و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای ایران اسلامی است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد:  امسال هندیجان میزان این همایش بزرگ و ملی بود که با تمام تلاش در راستای هر چه بهتر برگزار کردن آن همت کرد.

وی اضافه کرد: شهرستان هندیجان که با وجود قابلیت و ظرفیت‌های بالا همچنان مغفول و محروم مانده است امسال حق میزبانی را به خوبی ادا کرد و در این راستا از همه مسئولان شهری و استانی قدردانی می‌کنم.

فرج‌الهی خواستار حمایت و توجه مضاعف مسئولان برای ارتقا و تعالی بخش‌های مختلف این شهرستان شد و افزود: سومین کنگره شعر خلیج فارس امسال نیز با ارسال بیش از ۶ هزار اثر از شاعران داخلی در دو قالب فارسی و عربی به کار خود پایان داد.

وی در پایان گفت: هندیجان با همه امکاناتی که داشت این میزبانی را پذیرفت و در حد توان برگزار کرد که امیدواریم در خور شان بوده باشد.