افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه دریایی خرمشهر

خورنا: معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: افزایش رشته‌های تحصیلی مبتنی‌ بر نگاه ایجاد تحول راهبردی و توجه به نیازمندی صنایع استان به این رشته‌ها گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، بابک دوست شناس امروز در مراسم آیین دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلی ۳۰۰ دانش‌آموخته در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه افزایش یافته است اظهار کرد: وظیفه دانشگاه در پیشبرد اهداف جامعه وظیفه‌ای بسیار خطیر و سنگین است.

وی افزود: تلاش این دانشگاه در تدوین سند چشم‌انداز و تنظیم برنامه‌ها و فعالیت‌های آن، نگاهی دوراندیش و کارشناسانه است و براساس نیازسنجی حال و آینده برنامه‌ریزی می‌شود تا رشد و توسعه دانشگاه دچار اخلال و رکود نشود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان سفیران واقعی دانشگاه هستند که به‌عنوان دستاوردهای معنوی و ثمره این دانشگاه باید در قالب مدیران اجرایی، کارشناسان و مشاوره‌های فکری، فنی و بسیاری از زمینه‌های دیگر در خدمت جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیین دانش آموختگی فارغ‌التحصیلی ۳۰۰ دانش‌آموخته ورودی ۸۸ در مقطع کارشناسی، با حضور هیئت‌ رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان و خانواده‌های دانش‌آموختگان در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

همچنین ورودی ۸۹ مقطع کارشناسی ارشد و ورودی ۸۷ در مقطع دکتری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور اساتید، مسئولان دانشگاه و خانوده‌های دانش آموختگان در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به  همت حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، دانشجویان رشته‌های شیلات، جانورشناسی دریا، کشتی سازی و آبزیان از دست اساتید خود لوح تقدیر دریافت کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *