استدلال رئیس ستاد لنکرانی: او پیروز انتخابات است، چون سالن جلساتش پر از آدم می شود!

خورنا: سخنگوی اقتصادی جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که آیا این جبهه قصد ائتلاف با جلیلی را خواهد داشت گفت: جبهه پایداری گزینه اصلی خودش را انتخاب، کار راهم شروع کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد و طبق جمع بندی های جبهه پایداری همانطور که قبلا هما اعلام شد آقای لنکرانی گزینه آخر ما خواهد بود.

محمد سلیمانی عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که آیا این جبهه قصد ائتلاف با جلیلی را خواهد داشت گفت: جبهه پایداری گزینه اصلی خودش را انتخاب، کار راهم شروع کرده و این مسیر را ادامه خواهد داد و طبق جمع‌بندی‌های جبهه پایداری همانطور که قبلا هما اعلام شد آقای لنکرانی گزینه آخر ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما حضور هاشمی رفسنجانی و حمایت اصلاح طلبان از وی می تواند خطری برای جهت گیری اصولگرایی در کشور باشد گفت: اگر اصولگرایان خوب عمل کنند و مقابله با هاشمی را یک اصل بدانند یک فرصت است.

وزیر سابق ارتباطات دولت احمدی نژاد خاطر نشان کرد: باید اشکالات و مسائل هاشمی مثل همکاری در فتنه و مشکلاتی که اطرافیان وی ایجاد کردند و همچنین مشکلاتی که در دولت سازندگی شاهد آن بودیم تبیین شود و مردم بیشتر  هاشمی را بشناسند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تنها همین اقدام برای مقابله با هاشمی کافی است گفت: اگر همین مساله مطرح شود و مردم در جریان قرار بگیرند کافی است.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه با توجه به این اظهارات وحدت اصولگرایان را لازم نمی دانید گفت: هاشمی با این سن و سال خطری نمی تواند داشته باشد شما اگر در کوچه و خیابان هم بروید و با مردم مصاحبه کنید می گویند یک فرد ۸۰ ساله از اداره کشور عاجز است به همین خاطر هاشمی رایی نخواهد داشت.

سلیمانی در خصوص نظرسنجی‌هایی که در آن‌ها هاشمی جزء بالاترین کاندیداها است، گفت: اینها بیشتر نظرسازی است ما که در دانشگاه هستیم چیز دیگری می بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی خطر هاشمی و حمایت جریان اصلاحات از وی را تا این حد که دیگران مطرح می کنند نمی‌دانید گفت: بله تا این حد نیست مگر اینکه برخی بخواهند صحنه را این طور نشان بدهند.

وی اظهار داشت: تلاش برای همگرایی خوب است اما اینکه اصولگرایان بیایند بر روی یک اصلح مانند لنکرانی متمرکز شوند خوبتر است.

سلیمانی در ادامه افزود: لنکرانی به عنوان یک فرد جوان می تواند مقابل هاشمی مسن قرار بگیرد. چرا که هم سابقه اجرایی دارد و هم در گفتمان سازی برجسته است او می تواند در مقابل هاشمی که گفتمان لیبرالیسم را ترویج می کند بایستد و اگر این دو مقابل هم قرار بگیرند مردم حتما به سمت لنکرانی خواهند آمد و دیگر جایی برای هاشمی وجود نخواهد داشت

وزیر سابق دولت احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که به نظر شما آن فرد اصلحی که شما می گویید می تواند با رای پایین مقابل هاشمی به پیروزی برسد گفت:  شما به جلساتی که لنکرانی در آن شرکت می کند نگاه کنید سالن پر می شود و دیگر جایی برای نشستن نیست.

وی در واکنش به این سوال که پر شدن سالن در زمان سخنرانی برای سایر کاندیداهای نیز اتفاق می افتد و این امر معمولی است گفت: در دیگر جلسات به کاندیداها حمله می شود اما در جلسات لنکرانی وی را تشویق می کنند جوانان ما دنبال گفتمان انقلاب، و نیروی جوان خوشنام و با سابقه درخشان هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *