هاشمی امروز حبیب‌ابن‌مظاهر جمهوری اسلامی است

خورنا: ابراهیم فاضل فردوسی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با حضور در جمع اعضای ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بوشهر، از پیشگامی مردم این شهر در راه اندازی ستاد قدردانی کرد.

فاضل فردوسی در وصف آیت الله هاشمی گفت: من از سال ۴۰ ایشان را می شناسم و از نزدیک با فداکاریها و زحمات طاقت فرسای وی آشنا هستم.

امام جمعه اسبق بوشهر افزود: آیت الله هاشمی در دوران مبارزه و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران در سال ۵۷ همواره امین و از مشاوران نزدیک حضرت امام (ره) بوده اند که این همکاری به حمدالله با مقام معظم رهبری نیز از آغاز تا کنون ادامه دارد.

وی این کلام مقام رهبری را که فرمود هیچ کس برای من هاشمی نمی شود بهترین دلیل این اعتماد متقابل دانست.

امام جمعه اسبق بوشهر افزود: متاسفانه امروز بعضا شنیده می شود که آیت الله هاشمی مسن است که من در پاسخ به این افراد می گویم آیت الله هاشمی امروز “حبیب ابن مظاهر” جمهوری اسلامی است که با درک درست از شرایط داخلی و بین المللی آمده است تا خود را فدای انقلاب، ایران و جمهوری اسلامی نماید و الا در شرایط موجود اگر دفع چنین مخاطراتی از توان کس دیگری بر می آمد دلیلی برای حضور وی باقی نمی ماند.

فاضل فردوسی در پایان ضمن تقدیر از همدلی موجود میان جریانهای سیاسی مختلف در استان و اتفاق نظر آنان بر ضرورت تلاشی همگانی در راستای موفقیت آیت الله هاشمی گفت این موفقیت موفقیت ملت ایران و جمهوری اسلامی ست.

در آغاز این جلسه بهرام نکیسا از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از بنیانگذاران ستاد مردمی، ضمن خوش آمدگویی به فاضل فردوسی، خطاب به وی گفت: اندیشه غالب امروز در بین مردم بوشهر که همانا وفاداری به اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی است مدیون سالها مدیریت معنوی جنابعالی در استان است و ما تردید نداریم که مردم بوشهر همانگونه که در سال ۷۶ پیشگام خلق حماسه دوم خرداد بودند، در سال ۹۲ نیز در جامه ی عمل پوشیدن به خواست مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی، پیشگام خواهند بود.

همچنین عباسی سملی رئیس ستاد انتخاباتی مردمی هاشمی در بوشهر نیز با تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری ستاد مردمی در استان حضور حجه الاسلام فاضل فردوسی در جمع اعضای ستاد را مایه برکت و قوت قلب اعضا دانست.