نخبه بین المللی، کاندیدای شورای شهر آبادان/ نگذارید برخی، حوادث تفرقه انگیز کوفه را مهندسی کنند

خورنا: میلاد جانقربان لاریچه از نخبگان بین المللی کشور در شهرستان آبادان، با هدف خدمت به مردم این شهرستان وارد عرصه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان شد.

وی که در حال حاضر۲۷ سال سن دارد، از اساتید دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان آبادان می باشد و فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) می باشد.

جانقربان دارای چند مدال جهانی ایده ها و نو آوری ها و اختراعات کشورهای سوئیس و کرواسی و همچنین دارای چندین مقاله علمی در حوزه های مختلف علمی و اجتماعی می باشد.

این کاندیدای شورای شهر آبادان ضمن اینکه هدف خود را خدمت به مردم مظلوم شهر آبادان می داند، این امر را تکلیفی می داند که جز با ورود نخبگان به عرصه های سیاسی و اجتماعی به ثمر نخواهد نشست و معتقد است، آبادانی در آبادان صورت نمی گیرد مگر اینکه مردم با انتخاب افراد متعهد و متخصص در جهت پیشرفت شهر خود گام بردارند.

میلاد جانقربان لاریچه بیان داشت: علیرغم اینکه تاکنون از ۳ کشور استرالیا، آلمان و اسپانیا برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، پذیرش به صورت بورسیه داشته است، تکلیف خود را خدمت به مردم و شهری می داند که در طول جنگ تحمیلی تمام داشته هایش را برای دفاع از خاک میهن به میدان آورد و حال باید نگاه مسولین به این شهر و این مردم، متفاوت باشد تا کلاس درس جانفشانی های غیرتمندانه این مردم، آموزگار دیگر ملت ها گردد.

این مهندس نخبه و جوان ضمن هشدار جدی به مردم، خاطر نشان کرد: افرادی وارد صحنه شده اند که قصد دارند طی یک هفته تبلیغات قانونی، مبالغی تا یک میلیارد تومان برای راه یافتن به شورای شهر آبادان هزینه کنند، سوال مهم اینجاست که این هزینه ها برای چیست و یا به عبارت دیگر مگر چه چیزی با وارد شدن به شورای شهر، کسب خواهند کرد که ارزش این همه هزینه را دارد؟

وی، کلیه هزینه های انتخاباتی خود را معطوف  به چاپ و تکثیر آگهی هایی در جهت معرفی خود به مردم بیان نمود و ابراز داشت، جمع این هزینه ها کمتر از ۳ میلیون تومان می باشد.

میلاد  جانقربان لاریچه، شفاف سازی میزان درآمد و هزینه های شهرداری ها را از وظایف اصلی شورای شهرها بیان نمود و ابراز داشت، طبق بند ۱۰ماده ۷۱ وظایف شورای اسلامی شهر، صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر شش ماه یکبار توسط شهرداری تهیه و برای اطلاع عموم انتشار یابد.

این استاد دانشگاه که خود را ساکن یکی از محله های فقیر آبادان می داند و به آن افتخار میکند، از مردم فهیم و با غیرت آبادان خواست تا ضمن شناخت فرد اصلح از فتنه تبعیض بین عرب و عجم در این شهر بپرهیزند و هوشیار باشند که استراتژی تفرقه بین عرب و عجم ساخته اتاق فکر شیاطینی است که علاوه بر اینکه ندای قرآن کریم و اهلبیت (علیهم السلام) را در یکسان بودن انسان ها نشنیده گرفته اند، تلاش دارند با القاء این تفکر تفرقه انگیز به مقاصد شیطانی خود جامه عمل بپوشانند و حوادثی را که میرفت در دوران مختار ثقفی در کوفه، حکومت شیعیان را متزلزل سازد، مهندسی نموده و به خورد افکار عمومی دهند.