ظرفیت تولید سالانه ۸۹ هزار تن سازه در تاسیسات دریایی خرمشهر

خورنا: قائم‌مقام شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی گفت: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۸۹ هزار تن سازه را دارد.

امیر سعید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شرکت تاسیسات دریایی دارای امکانات مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی مناسبی در خرمشهر به لحاظ وجود نیروی انسانی و تجهیزات است.

وی افزود: در حال حاضر شش یارد در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خرمشهر در وسعتی به مساحت ۱۰۵ هکتار در حال فعالیت است.

نجفی تصریح کرد: یارد یک این شرکت در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار احداث و ظرفیت ساخت ۲۶ هزار تن در سازه فراساحلی در هر سال را دارد.

وی اضافه کرد: همچنین یارد سه با ۴۶ هکتار وسعت ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هزار تن سازه و یارد مهدویان نیز با ۲۰ هکتار ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن سازه را دارد.

قائم‌مقام شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خاطرنشان‌ کرد: سه یارد دیگر نیز در زمینه کوتینگ، دپو و انبار تجهیزات در حال فعالیت هستند.

نجفی افزود: در مجموع یاردهای تاسیسات دریایی خرمشهر ظرفیت تولید سالانه ۸۹ هزار تن سازه فراساحلی را دارند.

وی گفت: بزرگ‌ترین یارد ساخت سازه در کشور امارات قرار دارد که ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن را دارد در حالی که در شرکت تاسیسات دریایی خرمشهر این ظرفیت ۸۹ هزار تن است.

قائم‌مقام شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی تصریح کرد: پس از انجام عملیات ساخت سازه‌های فراساحلی به عسلویه انتقال و ادامه روند کار در آنجا انجام می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *