آبادان آماده برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی/ مسیر سیدعباس تا بلوار ساحلی

خورنا: معاون فرماندار آبادان گفت: همه تدابیر لازم به‌منظور برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در شهرستان اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی در جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان که در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: زمان آغاز پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهرستان آبادان رأس ساعت هفت صبح خواهد بود.

وی با اشاره به مسیر برگزاری این همایش ورزشی ـ فرهنگی افزود: مسیر این برنامه از زیارتگاه سیدعباس به سمت بلوار ساحلی امام حسین(ع) در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار آبادان تصریح کرد: با توجه به تجربه قبلی، ادارات و حسینیه‌های مسیر پیاده‌روی به مردم خدمات خواهند داد و نیروهای آتش‌نشانی نیز در محل مراسم حضور خواهد داشت.

*آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی

وی اضافه کرد: با تدابیر اتخاذ شده، قایق‌های نجات و امداد نیز در رودخانه بهمنشیر آماده‌باش هستند و پلیس راهور نیز در منطقه حاضر خواهد بود.

معاون فرماندار آبادان بیان کرد: همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد وظیفه ایاب و ذهاب مردم را از نقاط مختلف شهر برعهده خواهند داشت.

وی در پایان از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار تعامل مضاعف به‌منظور برگزاری هرچه بیشتر نظم و امنیت برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آبادان شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *