کتابخانه قلعه کعبی زیدون به بهره‌برداری می‌رسد

خورنا: بخشدار زیدون گفت: کتابخانه عمومی روستای قلعه کعبی بخش زیدون با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بهبهان، آرمین ساعد اظهار کرد:‌ کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) با مساحت ۲۷۰ متر مربع و زیربنای ۲۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شد و به منظور بهره‌برداری در روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۲ افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) به عنوان تنها مکان فرهنگی در روستای قلعه کعبی بخش زیدون از توابع شهرستان بهبهان است که ساختمان آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ساخته و به نهاد کتابخانه‌های عمومی به ‌منظور بهره برداری واگذار شده است.

ساعد تصریح کرد: این کتابخانه عمومی با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و رسما آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: این کتابخانه عمومی دارای بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه، جستجوی کتاب، نمایه نشریات، نشریات و مجلات است.

بخشدار زیدون گفت: کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) برنامه‌های فرهنگی زیادی را برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ که با آغاز به کار رسمی آن در روز پنجشنبه این خدمات ارائه خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *